Wie is er klaar voor de zomer !? [pics + Filmpje]

mag nog zeker heel wat warmer worden,
voor de zomerwielen er weer onder gaan.
ik wacht wel tot het weer rond de 15 graden is.
ergens eind maart paulusma ik.
maar wassen doe ik nu nogsteeds 2wekelijks.
als het niet vriest, en me auto vies genoeg is.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Hier liggen de zomerbandjes er al terug op. Liggen dik in de was en worden om de 2dagen gewassen moest er nog zout liggen. Wel al meteen band plat gereden na een uurtje eronder te hebben gezeten.

Auto wassen zal toch nog even duren tot het definitief niet meer vriest, ik hoor dat het van het weekend weer maar rond het vriespunt zal zitten dus zal ook nog niet voor metee zijn.
 
zojuist langs een dammit strooiwagen gereden, effe 1cm dik ofzo het zout op de voorbumper liggen bah bah

Ik ken je gevoel :mrgreen:
2491d1358610080-inschrijven-foto-van-de-maand-februari-2013-non-photoshop-uploadfromtaptalk1358610244633.jpg

(die van mij een paar weken terug Stick Out Tongue)
 
VW  6R  1.2TDI 
Mijn replica bbs-jes hebben gister weer een behandeling kunnen krijgen, nog een aantal behandelingen en deze zullen voor het begin van de zomer eronder gaan Stick Out Tongue hiernaast komt nog een andere zomerset denk ik. alleen zijn deze nog niet te leveren en prijs is nog niet bekend wel dat het een breedset weer is!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!