Wie is er klaar voor de zomer !? [pics + Filmpje]

Toon me wat jullie al gedaan hebben om je coole waggie helemaal klaar te maken voor de zomer !

Ik heb ff groot onderhoud gedaan bij die van mij, het was echt nodig man, dat gortige zout wat er de hele winter bijna ophing (yes i'm ashamed for not washing "mypolo!" properly during the winter Stick Out Tongue )
What did i do ?

Auto is helemaal Fr*sh voor de zomer !!!

Exterior :

- Washed : Ultimate Wash & Wax from Meguiar's
- Cleaned : IronX & Dodo Juice Lime Prime Pre-wax Cleanser
- Glaze : Black light
- Wax : Dodo Juice's Supernatural 2.0
- Rubbers (tires, window rubbers, hard plastic,...) : Smartwax - - Smartgel

Filmpje : Polo 6R Completely fr*sh for upcoming summer !! - YouTube

Interior :

- Scent : Chemical Guys's Stripper scent
- Carpets : Smartwax's Smart carpet

(heb resize geprobeerd maar moet ik nou zoals dit doen : [resize=800x600]link[/resize]

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Predivisions, ik zie dat je van Bilzen Citéé bent... :) Stick Out Tongue
ik ben van Hoeselt, maar heb je jammer genoeg nog niet zien rijden :(
laatste tijd komen er wel steeds meer en meer mensen van hier uit de buurt op het forum, is wel fijn!! :) :)
je auto ziet er erg proper uit, maar dat kan ook niet anders als je ziet met wat voor een producten je hem hebt gepoetst!
Nice jobbbb ;)
 
gewoon mee wassen beetje afspuiten met draaiende motor, droog laten stomen met warme motor en elke dag poetsen alle plekjes steeds maar weer en siliconenspray. maar dat alleen bij mooi weer het is nu een trieste boel, de auto binnen en buitenzijde, onder de motorkap en....het weer.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!