Wie heeft de meeste Paarden onder de kap hier op t forum??

Blijft toch leuk om mensen hiermee te verbazen bij de stoplicht sprintjes.. Stick Out Tongue
Het is maar wat je leuk vindt. Denk ook leeftijdsafhankelijk. Wordt regelmatig uitgedaagd bij het stoplicht en waar ik er vroeger zeker in op in zou gaan, trek ik nu in zo'n geval tergend langzaam op. Als de ouwe lul die ik ben ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Vind ik juist wel leuker, een wat hogere snelheid komt de Polo gewoon te kort.

Zeker als je de stoplichten een kent dat je ongeveer weet wanneer ze op groen gaan:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
Waarderingen: RogerGT
ik vind eigenlijk alleen de momentjes leuk wanneer je even kunt versnellen of lekker een doorlopende bocht op hoge snelheid kunt nemen. Verder rijdt het ook gewoon heerlijk comfortabel zonder fratsen en gewoon met het verkeer mee. Ideaal voor mij; hothatch liefhebbers zou ik het beslist afraden; veel te braaf en uiterst vergevingsgezind.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: RogerGT
Vind ik juist wel leuker, een wat hogere snelheid komt de Polo gewoon te kort.

Zeker als je de stoplichten een kent dat je ongeveer weet wanneer ze op groen gaan:mrgreen:
over stoplichtsprintjes gesproken: Van t weekend heb ik een stoplichtsprint gedaan met mijn Kever. Mijn competitor was een Mercedes E-klasse diesel van een paar jaar oud....

Natuurlijk verliezen 46 paarden het ruimschoots van 150-180 dieselpaarden, maar de schaterende lach en de dikke vette duim omhoog van de bestuurder van de grijze Mercedes gaf toch echt een gevoel van overwinning hoor! Snelheid is niet alles, iemand zijn dag goed maken met een lach, dat is meer waard!
En ja, ik heb met mijn ex-Saab 9-3 Aero HEEL wat sprintjes gewonnen, maar de actie van afgelopen weekend voelt toch 1000x beter!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Zullen er geen 420 meer zijn aangezien er geen 102 meer te koop is hier, maar net over de 400 zal het nog wel zijn met 98 Big Grin.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
In Duitsland nog wel, anders een FireZone
Firezone is waar ik het eerst haalde maar die leveren het sinds 2 jaar geleden niet meer :(. Die zat hier om de hoek dus was ideaal. Duitsland is niet praktisch voor reguliere tankbeurt vanuit Eindhoven dus dat gebeurt alleen als ik er voor iets anders moet zijn.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Het is maar wat je leuk vindt. Denk ook leeftijdsafhankelijk. Wordt regelmatig uitgedaagd bij het stoplicht en waar ik er vroeger zeker in op in zou gaan, trek ik nu in zo'n geval tergend langzaam op. Als de ouwe lul die ik ben ;)
Ja eens, zal ongetwijfeld leeftijdsafhankelijk zijn. Ik ben 30 en vind het nog steeds erg vermakelijk.. Zeker als ik een GTI logo in mijn achteruitkijkspiegel zie :cool:

De high-speed runs op de snelweg (max 100:relaxed:) zijn inderdaad niet echt spectaculair in een 6R, toch teveel rijwind geluid t.o.v. me vorige A3.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI JD: 200pk en 340nm 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
We zitten boven de 300, hoeveel precies nog niet bekend, nog bezig met ea te finetunen, eerst staat de auto nu in garage om compleet gepoetst te worden en gepolijst.
donderdag nieuwe ruit en volgende week lane assist retrofit tijd
erna weer verder met tuning
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
Waarderingen: Rraa g
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!