Wie gaat er met de auto op vakantie?

Ik vind t juist heerlijk.
Tol.. tja. Je kan ook binnen door.
En tuurlijk vermoeiend.
Maar je kunt op en top genieten van je polo.
dan zit je wel in de file, en duurt het langer. maar ik heb wel veel genoten van de polo ik heb 95 getankt omdat het goedkoper was.
dus aankomende tijd weer vast 98 euro tanken. auto trok ook sneller op omdat ik voor de vakantie ook petrol cleaner erin heb gegooit:)
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Wij zijn deze zomer met de polo naar Italië gereden. Niets te klagen en zeer te vrede, mooie landschappen bereden. En een rondje Kroatië gemaakt. Gemiddeld verbruik… 1:13.
topsnelheid 192km/u gps natuurlijk wel in Duitsland.
 

Bijlagen

  • 1EF7BE55-5030-48F2-B4E2-CBB720F9D74B.jpeg
    1EF7BE55-5030-48F2-B4E2-CBB720F9D74B.jpeg
    4.3 MB · Weergaven: 11
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Voor als je een keer in de buurt bent van Stuttgart, ga zeker langs het Mercedes-Benz museum! Zeker de moeite waard. Helemaal niet prijzig. Natuurlijk mogen foto’s van mijn Polo niet ontbreken!
Die keycord in combinatie met de VW sleutel vloekt wel een beetje.. de karma komt nog wel een keer mijn kant op.
Om even terug te komen op de keycord icm de vw sleutel. Het kan vloeken indd!

Maar het kan ook: hoe zeg je dat in het engels nederland: het kan ook je open mindedness laten zienals je snapt wat ik bedoel haha.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Haha
Waarderingen: Thomaskol
Om even terug te komen op de keycord icm de vw sleutel. Het kan vloeken indd!

Maar het kan ook: hoe zeg je dat in het engels nederland: het kan ook je open mindedness laten zienals je snapt wat ik bedoel haha.
Ik heb hem er heel gauw afgehaald en op mijn werk een keycord kunnen scoren met de branding van de organisatie. Het begon te vloeken en had al bedacht dat de auto er zo mee op zou houden uit principe, haha
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!