Wie gaat er met de auto op vakantie?

Update: Door omstandigheden gaat de vakantie niet door. Het word een retourtje Stuttgart met mijn vader om naar het Mercedes Benz museum te gaan. Ik ben enorm benieuwd! Dus Italië zit er niet in dit jaar. Misschien dat ik nog naar Engeland ga, maar zeker niet met de auto. Jammer maar helaas.
Benz museum is tof! Aanrader :) pak je dan ook het porsche museum mee ?
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ik ben vorig jaar bij beide geweest, ik vind benz museum beetje tegenvallen. Misschien te groot?

Het Porsche museum was imo veel meer een verhaal en goede interactie.
jaa benz museum is zeker te groot ! Wel erg indrukwekkend en tof :)

Ik heb niet zoveel met Porsche, helaas..
ja, alsnog erg leuk! Anders is motorworld ook zeker een dikke aanrader en gratis :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Smaken verschillen nou eenmaal. (gelukkig)
Je hoeft ze natuurlijk niet mooi te vinden maar de historie en de techniek is natuurlijk wel (l)

Ontopic, volgende weekend even naar Keulen.
Klein ritje maar hopelijk kan ik wel beetje doorrijden.

Afgelopen jaar naar Stuttgart maar de ene Baustelle kwam naar de andere :(
Overigens wel compleet zoek gereden door de nieuwe Supra.. kon in de binnenspiegel niet zien of het de 4 cilinder was of de 3.0 V6 maar dat werd snel duidelijk :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en Thomaskol
Zojuist op de bank gelploft na een lange dag rijden! Vanuit Milaan terug gereden vandaag. De gehele vakantie was ongeveer 2800km met een gemiddeld verbruik van 5.5L/100KM

Verder op de terugweg de 200km/h aangetikt en op de autobahn prima 150 gecruist wat echt top is met ACC. Bij remmen vanaf 200 is ie wel een beetje zoekerig, maar dat is prima. Zo vaak zal ie het niet hoeven doen haha.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
volgende week donderdag richting Zuid Frankrijk :) dit weekend nog even alles controleren, olie etc na ring weekend.
Verder verwacht ik geen gekkigheid, dat had ik al op de heenreis naar duitland haha.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ik blijf deze vakantie lekker in eigen land. In mijn eentje een roadtrip door Nederland! Ik begin natuurlijk in mijn eigen woonplaats, vervolgens na een overnachting in Groningen door naar omgeving Zaandam via Leeuwarden - Afsluitdijk - Hoorn. Uiteindelijk hoop ik uit te komen in Vlissingen of Middelburg. Moet nog even kijken welke stad het meeste te bieden heeft! Wel kamp ik nog steeds met het probleem dat het stuur scheef staat, en dat begint steeds erger te worden voor mijn gevoel. De dealer kon echter niets vinden. Ik ga maar weer bellen en hen op het hart drukken echt goed te gaan kijken. Misschien iets in het stuur huis wat niet deugt.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!