Wie gaat er met de auto op vakantie?

Ik wil ook in de avond vertrekken rond 22.00.

Is veel makkelijker rijden, weinig verkeer, files en natuurlijk vrachtwagen en rechtsrijders die met 90 hem vlak voor je gooien.

Een polo is natuurlijk comfortabeler dan een citigo, maar een polo is ook comfortabeler dan een up en bekijk het zo we rijden eigenlijk allemaal mbt de polo een armoedige audi a3
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Ik wil ook in de avond vertrekken rond 22.00.

Is veel makkelijker rijden, weinig verkeer, files en natuurlijk vrachtwagen en rechtsrijders die met 90 hem vlak voor je gooien.

Een polo is natuurlijk comfortabeler dan een citigo, maar een polo is ook comfortabeler dan een up en bekijk het zo we rijden eigenlijk allemaal mbt de polo een armoedige audi a3
Haha netjes man, ja zeker; wij willen het liefst op zondag vertrekken; geen vrawa en gewoon rustig verkeer.

Een Polo is zeker een stuk comfortabeler. Tijdens de proefrit merkte ik al het verschil. Mijn Citigo was alleen maar aan het hobbelen.
Overigens bijna nooit lange afstanden gereden met de Citigo.

En de Polo vind ik er misschien nog wel beter uit zien dan een A3. Heb niet veel met Audi.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: H11
Wat doen jullie met de ruitensproeiervloeistof met name het restant wat in je auto zit? Mixen jullie met zomer/winter?
Of maken jullie de winter eerst op en vullen jullie deze vol met zomerruitensproeiervloeistof?
Ik kan niet zien wat er nu in zit, denk zomer toen had ik mijn inspectiebeurt..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Haha netjes man, ja zeker; wij willen het liefst op zondag vertrekken; geen vrawa en gewoon rustig verkeer.

Een Polo is zeker een stuk comfortabeler. Tijdens de proefrit merkte ik al het verschil. Mijn Citigo was alleen maar aan het hobbelen.
Overigens bijna nooit lange afstanden gereden met de Citigo.

En de Polo vind ik er misschien nog wel beter uit zien dan een A3. Heb niet veel met Audi.
Ja, liefst ook zondag. Lekker doorrijden op de rechterbaan.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Wat doen jullie met de ruitensproeiervloeistof met name het restant wat in je auto zit? Mixen jullie met zomer/winter?
Of maken jullie de winter eerst op en vullen jullie deze vol met zomerruitensproeiervloeistof?
Ik kan niet zien wat er nu in zit, denk zomer toen had ik mijn inspectiebeurt..
Ik maak hem op vind het stiekem wel leuk om te doen.

Heb nog 2x 5 liter perzik en aqua volgens mij. Heb dat in nl nog niet gezien.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Wat doen jullie met de ruitensproeiervloeistof met name het restant wat in je auto zit? Mixen jullie met zomer/winter?
Of maken jullie de winter eerst op en vullen jullie deze vol met zomerruitensproeiervloeistof?
Ik kan niet zien wat er nu in zit, denk zomer toen had ik mijn inspectiebeurt..
Ik vul het altijd gewoon weer bij.. ruitenwisservloeistof is ruitenwisservloeistof toch :)
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Wat doen jullie met de ruitensproeiervloeistof met name het restant wat in je auto zit? Mixen jullie met zomer/winter?
Of maken jullie de winter eerst op en vullen jullie deze vol met zomerruitensproeiervloeistof?
Ik kan niet zien wat er nu in zit, denk zomer toen had ik mijn inspectiebeurt..
Ik kom er even op terug. Heb hem net opgemaakt. Ook met als excuus om de perzik vloeistof erin te gooien xd.
 

Bijlagen

  • FF58B112-1E67-4DE7-B3CF-422F006304D8.jpeg
    FF58B112-1E67-4DE7-B3CF-422F006304D8.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 29
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Ja maar de zomer zit geen antivries in met kans dat je leidingen bevriezen. En de werking van zomer is anders dan de winter antivries.
Oh zo bedoel je. Ja ik wissel wel af inderdaad.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Is de werking van de winter en zomer anders dan? Kan me dat niet voorstellen.

Behalve dat die voor de winter niet bevriest bij lage temperaturen?
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Is de werking van de winter en zomer anders dan? Kan me dat niet voorstellen.

Behalve dat die voor de winter niet bevriest bij lage temperaturen?
Ik denk dat als je zomer vloeistof in de winter gebruikt, dat dan het hele systeem of in ieder geval de leidingen bevriezen en dus kapot gaan. Denk dat dat de voornaamste rede is.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz en H11
"Ruitensproeiervloeistof verdelen we grofweg in twee verschillende soorten: de ruitensproeiervloeistof voor de zomer, de summer screenwash, en de ruitensproeiervloeistof voor de winter, de zogenaamde ruitensproeier antivries. Beide vloeistoffen zijn speciaal geschikt voor het krachtig en streeploos reinigen van autoruiten. Speciaal voor de zomer zijn er toevoegingen gedaan in de ruitenwisservloeistof om insecten, stof en vuil gemakkelijk van de ruiten te vegen. Voor de winter is er een antivries (ethanol alcohol) component toegevoegd, waardoor de ruitensproeier zelf, maar bovenal ook het reservoir en sproeisysteem niet kunnen bevriezen tijdens vorst en winter. "
 
  • Leuk
Waarderingen: H11 en Thomaskol
"Ruitensproeiervloeistof verdelen we grofweg in twee verschillende soorten: de ruitensproeiervloeistof voor de zomer, de summer screenwash, en de ruitensproeiervloeistof voor de winter, de zogenaamde ruitensproeier antivries. Beide vloeistoffen zijn speciaal geschikt voor het krachtig en streeploos reinigen van autoruiten. Speciaal voor de zomer zijn er toevoegingen gedaan in de ruitenwisservloeistof om insecten, stof en vuil gemakkelijk van de ruiten te vegen. Voor de winter is er een antivries (ethanol alcohol) component toegevoegd, waardoor de ruitensproeier zelf, maar bovenal ook het reservoir en sproeisysteem niet kunnen bevriezen tijdens vorst en winter. "
Aha, dankjewel voor de uitleg! :cool:
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Indd. Al moet ik wel zeggen na een lange snelweg rit. Krijg ik de insecten er echt niet vanaf, vooral in de zomer, behalve als ik een spons gebruik.
Dit dus. Ik heb speciale insecten spray gekocht lang geleden. Als ik heel veel vliegen heb gevangen spuit ik dat op de voorruit, bumper en spiegelkappen voordat ik naar de wasstraat ga. Heel vaak als ik die spray niet gebruik, zie ik soms nog resten van die beestjes op de auto geplakt zitten. Die spray helpt dus net dat beetje extra. Ook met de traditionele handwas zal die insecten troep er dan wel beter af gaan denk ik.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: H11
Ben gisteren vergeten om de vlo
Dit dus. Ik heb speciale insecten spray gekocht lang geleden. Als ik heel veel vliegen heb gevangen spuit ik dat op de voorruit, bumper en spiegelkappen voordat ik naar de wasstraat ga. Heel vaak als ik die spray niet gebruik, zie ik soms nog resten van die beestjes op de auto geplakt zitten. Die spray helpt dus net dat beetje extra. Ook met de traditionele handwas zal die insecten troep er dan wel beter af gaan denk ik.
Voor de hand liggend. Nooit aan gedacht eigenlijk. Akan ik die dan ook gebruiken voor de voorruit? Vreet dat dan niet ook extra aan de wissers?
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Ben gisteren vergeten om de vlo

Voor de hand liggend. Nooit aan gedacht eigenlijk. Akan ik die dan ook gebruiken voor de voorruit? Vreet dat dan niet ook extra aan de wissers?
Dat durf ik niet te zeggen, lijkt mij wel, ik zal eens voor je kijken wat er op de flacon staat. Heb het standaard in de auto liggen. Ik laat het je weten!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ben gisteren vergeten om de vlo

Voor de hand liggend. Nooit aan gedacht eigenlijk. Akan ik die dan ook gebruiken voor de voorruit? Vreet dat dan niet ook extra aan de wissers?
Ik heb even gekeken. Ik spreek geen Duits Big Grin
 

Bijlagen

  • 557B786C-D275-43DF-A29F-99BFFAC2CD47.jpeg
    557B786C-D275-43DF-A29F-99BFFAC2CD47.jpeg
    700.2 KB · Weergaven: 19
  • 12B0B330-CE34-44CE-BEE5-23E2A23CCC5C.jpeg
    12B0B330-CE34-44CE-BEE5-23E2A23CCC5C.jpeg
    898.4 KB · Weergaven: 18
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!