Wie doet wat voor werk?

hallo

na jaren 23 jaar parketvloeren gelegd te hebben , Ging de zaak failliet, toen ff niks gedaan, en de laaste 3 jaar bezorger voor een apotheek lekker rijden in een grrrrrrrrrrrrrrr opel combo . Ben wel bezig mijn baas over tehalen naar een vw caddy.

gr dennis
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140PK Oryx Weiss Pearl 
hallo

na jaren 23 jaar parketvloeren gelegd te hebben , Ging de zaak failliet, toen ff niks gedaan, en de laaste 3 jaar bezorger voor een apotheek lekker rijden in een grrrrrrrrrrrrrrr opel combo . Ben wel bezig mijn baas over tehalen naar een vw caddy.

gr dennis
Ik heb dat ook nog een tijd gedaan als bijbaantje in een ingedeukte peugeot partner fap haha
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
hallo

na jaren 23 jaar parketvloeren gelegd te hebben , Ging de zaak failliet, toen ff niks gedaan, en de laaste 3 jaar bezorger voor een apotheek lekker rijden in een grrrrrrrrrrrrrrr opel combo . Ben wel bezig mijn baas over tehalen naar een vw caddy.

gr dennis

Ik heb een Caddy, prima dingetjes!
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Leuk topic.
wilde ooit instellingskok worden, geen leerplaats te krijgen toen, doorgegaan als patisier en heel veel kunnen leren bij top bedrijven, dit werk met enorm veel plezier kunnen doen. Een maand bij Remia gewerkt. Toen ging het toch kriebelen en bij Dura Vermeer terecht gekomen, gedetacheerd bij een inspectie-tak, overal en nergens geweest, op de meest gekke plaatsen, Schiphol, kerncentrale Borssele, kazernes, de Kooi bij Den Helder, Texel noem maar op, schaderapporten opstellen tijdens het inspecteren van ondergrondse leidingen mbv een op afstand bestuurde robot, dit vanuit een commandowagen, een super tijd!
Daarna op de beoordeling en maatregeladvies afdeling terecht gekomen, daar ook metingen, onderzoeken en boringen uitgevoerd voor aanvullende gegevens, een tijd werkvoorbereiding gedaan, nu binnendienst inspectie&rapportage, een fijne plek, gezellige collega's
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
Via productiewerk e.d. (o.a. bij Bavaria) ben ik op een nogal aparte manier bij een hele grote internationale autoverhuurder gaan werken. (ga geen namen noemen) Dit heb ik maar liefst 21 jaar volgehouden totdat ik, na een klein incident, maar eens voor mijn rechten opkwam. Ben toen uiteindelijk op een zéér smerige manier ontslagen. Dat was in 2012. Daarna 100% afgekeurd en leef ik van een uitkering. Helaas is het sinds die tijd niet beter geworden, zowel financieel (appeltje voor de dorst is inmiddels op) als lichamelijk. (slechte rug en nog wat kwaaltjes)
Maar als alles goed gaat per 1 maart weer (part-time) aan het werk als... tja, manusje van alles ofzo, precies weet ik het nog niet maar het is bij een autobedrijvengroep. Hoop dat mijn kwaaltjes geen roet in het eten gooien.

Autoverhuur was een heerlijke baan. Ik reed altijd in de nieuwste wagens (een wagen met 15.000km. vond ik al heel oud) en met allerlei kentekens. Nederlands, dan weer Duits of Frans of... ga zo maar door. Ook een paar keer naar het buitenland geweest. Reed van Toyota Aygo tot Mercedes S-Klasse of Audi Q7 e.d.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik ben toen via mijn jongere broer in de interieurbouw gerold. Hiervan denk ik echt dat ik een van de mooiste banen van de wereld heb.
Het is zo gaaf of mooie dingen de maken. En als je het dan bij de (particuliere of zakelijke) klant komt plaatsen, is men altijd ontzettend enthousiast over wat je voor ze gemaakt hebt.
Ik werk in een klein bedrijfje met 5 andere vakmannen en mijn jongere broer als tekenaar/werkvoorbereider.
Wat fotos van wat we maken:
Herken ik hier het Mikrocentrum? ;) (y)
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Herken ik hier het Mikrocentrum? ;) (y)

Goed gezien. (y) Wij hebben daar vrijwel het complete interieur en die herkenbare trap gemaakt. Erg mooie opdracht geweest..!
Twee maanden terug ook nog een paar verrijdbare bar delen gemaakt.
De opdrachtgever is nog steeds altijd laaiend enthousiast.
Ik geloof dat we binnenkort ook nog wat vitrines gaan maken voor ze.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Martini
Ik ben werkzaam als fulltime Software Developer bij een bedrijf dat alle software omtrent het ledenmanagement, toegangscontrole e.d. levert voor Basic-Fit en andere grote sportclubs. Het bevalt erg goed.

Voorheen werkzaam als webdeveloper. Dit beviel mij minder goed, mede door de wijze van werken en structuur. Blij dat ik nu iets gevonden heb waar ik me echt in thuis voel.

Ook heeft deze werkgever switch mij financieel de mogelijkheid gegeven om privé een Polo te gaan leasen.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Van de havo naar de mavo gegaan, toen MBO Niv 4 Junior-Assistent Accountant afgerond, hierna tussenjaar werken bij mijn bijbaantje in de horeca. Toen begonnen aan HBO Vastgoed en Makelaardij was hem toch niet helemaal. Dus de switch gemaakt naar HBO Commerciële Economie, bijna eind jaar 1 nu en voel me hartstikke op m’n plek.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Havo, toen HBO Integrale veiligheid 1 jaartje gedaan, niks voor mij. Nu store manager bij een internationale kledingwinkel waar ik al zo'n 4 jaar werk. (Tussendoor jaartje Citroën verkoopadviseur geweest, te rustig in dat merk pfoei)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Na het vwo en vavo op de kunstaccademie in breda beland voor grafisch ontwerpen. Dat was niets voor mij dus met de propedeuse op zak naar de HTS in arnhem gegaan voor industrieel product ontwerpen. Na een enkele jaren engineeren voor de agrarische sector nu al weer een paar jaar bij een design bureau uit helmond als 'creative engineer' aan de bak :)
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Goed gezien. (y) Wij hebben daar vrijwel het complete interieur en die herkenbare trap gemaakt. Erg mooie opdracht geweest..!
Twee maanden terug ook nog een paar verrijdbare bar delen gemaakt.
De opdrachtgever is nog steeds altijd laaiend enthousiast.
Ik geloof dat we binnenkort ook nog wat vitrines gaan maken voor ze.
Ziet er goed uit daar idd! Was er een poos terug voor een cursus spuitgiet- en matrijstechnieken en herkende de trap en vitrines inderdaad ;)
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Ik heb HBO gestudeerd en werk als Ambulant Gezinshulpverlener bij 's Heerenloo in de Drechtsteden.
Dus als je kinderen hebt met bijv. een verstandelijke beperking en gedragsproblemen waar je (nog) niet zo goed mee om kan gaan, kom ik langs om te kijken wat er niet goed gaat en wat jij als ouder kan doen om de situatie te verbeteren :)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik ben al een tijd "pensionado". Heb gewerkt bij Defensie als psycholoog, grootste deel bij de Luchtmacht en daar de meeste tijd ook als militair. Heb me beziggehouden met ondersteuning van uitgezonden personeel, onderzoek naar vliegongevallen en ondersteuning en educatie vanuit de human factor, sociaal wetenschappelijk onderzoek en psychologische selectie. De laatste jaren was ik verantwoordelijk voor de psychologische selectie van vliegend personeel.
Het was een ontzettend boeiende en afwisselende baan. Leuk aspect was dat ik zelf kon vliegen en meevliegen in allerlei militaire vliegtuig types.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik ben al een tijd "pensionado". Heb gewerkt bij Defensie als psycholoog, grootste deel bij de Luchtmacht en daar de meeste tijd ook als militair. Heb me beziggehouden met ondersteuning van uitgezonden personeel, onderzoek naar vliegongevallen en ondersteuning en educatie vanuit de human factor, sociaal wetenschappelijk onderzoek en psychologische selectie. De laatste jaren was ik verantwoordelijk voor de psychologische selectie van vliegend personeel.
Het was een ontzettend boeiende en afwisselende baan. Leuk aspect was dat ik zelf kon vliegen en meevliegen in allerlei militaire vliegtuig types.


Ook een keer gevlogen in een F16 ? Dat lijkt me echt kicken...
 
Ook een keer gevlogen in een F16 ? Dat lijkt me echt kicken...
Jazeker. In de backseat dan hè. Oa in Arizona op een meter of 30 over de woestijn. Onvergetelijke ervaring. Nou ja, heb de foto's nog. Zal eens zoeken en kijken of ik een redelijke foto van de foto kan maken.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!