Welke velgen passen er onder mijn Polo AW? Brescia ?

Goedemorgen Allemaal,

Ik heb sinds paar maanden een Polo 2G AW1 1.0 DSG 2019.

Zitten nu de volgende banden onder:

5X100
6,5 X 16 Inch
Banden maat 205/ 60
ET 40

Ik heb nu leuke Originele Brescia Velgen gezien 18 Inch. Met de volgende maten:

5X100
7.5 X 18 Inch
Banden maat 215/ 40
ET 51

Mijn vraag aan jullie is, passen deze velgen ook onder de 1.0 AW1 of alleen onder de GTI uitvoering.

En komen ze dan nu misschien tegen de Wielkasten aan haha.

Ik zit een beetje met die ET waarde van 51 in me maag......

Ik wil graag zeker weten, of ze goed passen en wat jullie ervaringen ermee zijn.

Foto's van Brescia velgen onder 1.nulletje zijn ook welkom.

Greetz Rob
 
Volkswagen  Polo 6 AW1  1.0 TSI DSG 
over het algemeen is een et waarde verschil van max 5 toegestaan. In dit geval als je spacers van 10mm gebruikt zit je ET waarde er nog maar 1 mm naast.
1708594082575.png
Ja zoiets had ik al gelezen, maar zijn die Spacers echt noodzakelijk, heeft iemand hier ervaringen mee?

Want ze worden volgens mij Optioneel bij de GTI uitvoering geleverd, dan zetten er denk ook geen Spacers op, vanuit de VW Dealer.
 
Volkswagen  Polo 6 AW1  1.0 TSI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!