Bas zei:Meerijden kan altijd Als je maar geen kunstgebit hebt.
Ikzelf heb een TA-Technix schroefset, dit is een van de goedkopere en van wat mindere kwaliteit.
enzolino zei:Weitec zegt Dup! en ik ook!
[resize=600:2gr7of9p]http://i38.tinypic.com/r8sgg2.jpg[/resize:2gr7of9p]
:mrgreen
Soedje zei:Ik heb ook TA Technikx, tis wel stug... Maar ik kan daar best aan wennen, ik vind wel lekker haha.
Kan ook heel laag ermee. Mijn onderkant ligt 2 cm boven de grond... Dus op klinker-wegen schraaf ik bij elke scheve tegel.
Poloabt zei:Even een "domme" vraag... verlagen jullie vanwege het uiterlijk of verbeter je ermee het weg/bochtengedrag?
Poloabt zei:Ik ben enkel geinteresseerd in verbetering van het weg/bochten/chassis-gedrag. Ik heb wel eens gehoord dat het een gok is of je weggedrag wordt verbeterd bij toepassen van een schroefset/andere vering/andere dempers/andere stabilisatorstang. Het schijnt ook slechter te kunnen worden... Wat zijn jullie meningen hierover?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.