welke schroefset onder polo 6r

Ger

Exclusive lid
1,838
0
86
ik ga mijn polo bm verlagen dus een paar vragen
welk merk schroefset hebben jullie
hoe bevalt hij
en welk merk zeker niet
en wat kost het setje
ik heb 18inch velgen onder de polo

groeten ger
 
Meerijden kan altijd Stick Out Tongue Als je maar geen kunstgebit hebt.

Ikzelf heb een TA-Technix schroefset, dit is een van de goedkopere en van wat mindere kwaliteit.
 
Laag Stick Out Tongue Ik lig achter met de banden helemaal in de kassen.

Maar ik zou nog lager kunnen, dan moet ik achter de stelring eruit pakken en voor de hulpveer van de veerpoot af halen. Dan kan ik m echt plat op de grond leggen. Maar dit is voor mij icm de lip laag genoeg.
 
Ik heb ook TA Technikx, tis wel stug... Maar ik kan daar best aan wennen, ik vind wel lekker haha.
Kan ook heel laag ermee. Mijn onderkant ligt 2 cm boven de grond... Dus op klinker-wegen schraaf ik bij elke scheve tegel.
 
Soedje zei:
Ik heb ook TA Technikx, tis wel stug... Maar ik kan daar best aan wennen, ik vind wel lekker haha.
Kan ook heel laag ermee. Mijn onderkant ligt 2 cm boven de grond... Dus op klinker-wegen schraaf ik bij elke scheve tegel.

jah, maar dat varieert van auto tot auto toch, had jij geen 9n ?
 
hangt idd van auto tot auto af, maar kan best vergelijken met polo's

alleen krijg je de 6R vanachter nooit PLAT PLAT ! zelfs ik niet met airride

heb al 2 6R's verlaagt met v-max, en hiermee kan je idd goed plat gaan, alleen moet je vanvoor een spacer steken als je je orginele velgen+banden nog op hebt, want dan komt je stelring tegen je banden aan als je hem op laagst wilt draaien vanvoor, raar maar waar

AP en weitec worden in hetzelfde fabriek gemaakt, alleen kost weitec meer omdat het betere kwaliteit/comfort heeft, maar qua verlaging zijn ze hetzelfde

(heb ook weitec gehad en was hier wel tevrede over, als je hem gewoon mooi wil verlagen zou ik voor weitec gaan)

FK weet ik niets van voor onder een 6r

goedkope setjes zoals TA technix en raceland rokkor of hoe het ook allemaal heet, persoonlijk vind het het weg gegooit geld zoiets te kopen, dingen beginnen na 3-4 maand al te lekken, spaar dan een paar maanden door voor een goed prijs/kwaliteit setje zoals v-maxx of AP, maar dat zijn dingen die je voor jezelf moet uitmaken natuurlijk ;)


grtzz dup
 
Ik ben enkel geinteresseerd in verbetering van het weg/bochten/chassis-gedrag. Ik heb wel eens gehoord dat het een gok is of je weggedrag wordt verbeterd bij toepassen van een schroefset/andere vering/andere dempers/andere stabilisatorstang. Het schijnt ook slechter te kunnen worden... Wat zijn jullie meningen hierover?
 
Poloabt zei:
Ik ben enkel geinteresseerd in verbetering van het weg/bochten/chassis-gedrag. Ik heb wel eens gehoord dat het een gok is of je weggedrag wordt verbeterd bij toepassen van een schroefset/andere vering/andere dempers/andere stabilisatorstang. Het schijnt ook slechter te kunnen worden... Wat zijn jullie meningen hierover?


wat ik jou aanraad dan is allessinds een schroefset van KW. als je enkel voor het bochtenwerk enz wilt gaan. (kan je ook verlagen hoor ;) )
en als je extra wilt prullen eraan, neem dan variant 3 daar kan je de hardheid van de ingaande en de uitgaande mee dempen/regelen
 
Heeft er iemand hier ervaring met de schroefset van KW type Street Comfort?
Lees op verschillende forums positieve verhalen over deze set, dit is dan wel onder andere auto's en niet onder de Polo 6R. Dit lijkt mij een mooi compromis tussen verlaging en comfort.
 
ik wil ook een schroefset onder mn BM, omda tik ook 18inchers heb,, en idd dr zit teveel ruimte in de kassen.. hij moet iets omlaag.. maar het moet rijbaar blijve.. en niet aanlopen ofzo! heb wel 8j velgen.. voor mn gevoel komen ze net niet buiten de wielkasten..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!