Welke polo word nu het meeste gestolen

Ik loop er ook sterk over te denken om een alarm te laten inbouwen, welke niet in contact staat met de vergrendeling van de auto zelf. Dus beter gezegd, apart uitgeschakeld dient te worden, en ook dan heb je natuurlijk nog geen garantie dat hij niet gejat word, Beter zou inderdaad zijn dat ze met hun poten van andermans spullen afblijven!!
Heb in elk geval maar een allrisk verzekering besteld voor de GTI ;)
 
Polo  Polo 6R  1.4TSI 180PK 
Gisteren mijn polo gti 6r 2012 gestolen voot mijn deur:( :( auto had zelfs een bearlock voor de automatische versnellingsbak :s ben er nog steeds kapot van
Enig idee hoe ze het hebben gedaan? Met een Bearlock zullen ze hem moeten afslepen. Of ze moeten de sleutelbos stelen aangezien bijna iedereen de sleutels (tegen de adviezen in) aan 1 bos doen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!