Welke polo word nu het meeste gestolen

Ik heb een vraag welke polo bouwjaar
Type model vw polo word er nou het meeste gestolen
Ik zelf heb een polo BM uit 2011.
Vin is af geplakt maar ik weet uit ervaring
Dat als ze via het vin nummer sleutels na kunnen laten maken
Dat ze ook via het kenteken het vin nummer kunnen zien bij de vw dealer
Dus als hun een sleutel kunnen laten na maken kunnen dit ook.
 
Indd, denk ook dat ze eerst kijken wat zit er allemaal in.. Ik denk ook dat ze eerst gedurende tijd gaan observeren hoe wat en wanneer.. Ik vind dat ze bij vw of andere merken iets moeten verzinnen wat ati diefstal is.. Nu blijkt het dat ze sleutels kunnen namaken en voilaa, daar gaat je auo voor wat je duizenden euros heb neergeteld..

Sinds kort hebben ze 3 paketten, het duurste pakket heeft een bearlock. Echter vind ik dat ze standaard al wat moeten doen aan de beveiliging en niet als extra optie.
 
Ja autodieven proberen wel altijd de meest exclusieve auto's te stelen (R-line/GTI etc.). Maar ook autodieven zitten soms wel eens krap denk ik, daarnaast valt een bm veel minder snel op en is dus misschien makkelijker te verkopen/vervalsen?
 
Betere veligheid is 'onnuttig'. Ze vinden er toch zoiso iets op.

Als je ziet bvb bij de bmw F reeks. De ecu is zo hard beveiligd dag chiptuners er amper ingeraken, maar dieven zijn binnen de minuut weg met de auto. Die hebben altijd de modernste technology.

Klinkt misschien belachelijk maar om je auto beter te beveiligen moet je gewoon alle overbodige dingen eraf halen. Geen afstandsbediening (want die kunnen ze gewoon vanop afstand scannen) geen obd poort (dan kunnen ze de auto ook zo niet starten) etc

Maar als ze willen nemen ze elke auto mee hoor. Desnoods komen ze wel op je deur kloppen om de sleutels te vragen.
 
Betere veligheid is 'onnuttig'. Ze vinden er toch zoiso iets op.

Als je ziet bvb bij de bmw F reeks. De ecu is zo hard beveiligd dag chiptuners er amper ingeraken, maar dieven zijn binnen de minuut weg met de auto. Die hebben altijd de modernste technology.

Klinkt misschien belachelijk maar om je auto beter te beveiligen moet je gewoon alle overbodige dingen eraf halen. Geen afstandsbediening (want die kunnen ze gewoon vanop afstand scannen) geen obd poort (dan kunnen ze de auto ook zo niet starten) etc

Maar als ze willen nemen ze elke auto mee hoor. Desnoods komen ze wel op je deur kloppen om de sleutels te vragen.

Precies mijn gedachte, toch heb ik mijn vin nummer afgedekt omdat het makkelijk kan en wil ik mijn obd poort verstoppen. Precies omdat deze auto nogal opvalt heb ik m goed verzekerd :)
 
Vin nummer afdekken is inderdaad nog niet zo'n slecht idee. Gelukkig zit in mijn GTI standaard al een alarm instalatie, wat natuurlijk nog geen garantie is tegen diefstal, maar wel prettig als ik hem hoor afgaan, dan heb ik ook nog een verzetje namelijk ;)
 
Polo  Polo 6R  1.4TSI 180PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!