Welke muziek speelt er in jouw Polo?

In de ochtend altijd 538 en op de terugweg veronica dat is altijd erg lache met rob van someren met zijn file meldingen op zijn duits enz enz.

En op de mp3 cd van Faithless, moby, swedish house mafia, slam fm hits en nog wat oude soul classics.
 
2259905-skyradio-400x240.jpg
 
Even de boel een beetje opschudden. Ik heb al eerder gemeld dat ik groot fan ben van de Amerikaanse band Blue October. Helaas bij zeer velen een onbekende band en krijgen ze daarom totaal geen aandacht in Nederland. Ze hebben ooit één hitje gehad, 'Hate me' genaamd. Gelukkig komen ze heel af en toe eens in Nederland spelen en heb ik ze een aantal jaar geleden in het echt mogen zien en horen in 'de Melkweg' in Amsterdam. Maar eens in de 5 jaar een schamel optredentje in Nederland is natuurlijk veel te weinig. Gelukkog draai ik bijna dagelijks hun muziek, in de auto of thuis.
Daarom vraag ik even aandacht voor Blue October. Hoe je die linkjes moet plaatsen van youtube weet ik niet maar zoek zelf maar even op youtube. Laatste werk is te zien op youtube, bijvoorbeeld Sway en Angels in everything. En daarna de rest natuurlijk.

Dus...........BLUE OCTOBER

blue october.jpg
 
Is helemaal geen verkeerde muziek! Klinkt best fijn, zelf meer fan van wat hardere muziek zoals Headhunterz.
Dit ook niet te vaak hoor, voor de rest mag alles behalve Nederlandstalig. Daar krijg ik echt de kriebels van.
 
Via Aux-in: Spotify dance top 100 en pop top 100
anders veel: Metallica, Blink 182, Evancescene, Linkin Park etc
maar ook Koreaanse pop muziek, versta er niets van maar klinkt wel tof.
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Is helemaal geen verkeerde muziek! Klinkt best fijn, zelf meer fan van wat hardere muziek zoals Headhunterz.
Dit ook niet te vaak hoor, voor de rest mag alles behalve Nederlandstalig. Daar krijg ik echt de kriebels van.

Dit was eerst ook zo'n beetje mijn muzieksmaak :)

Nu luister ik veel chill hop en daarnaast dance/house en andere muziek als het maar geen Nederlandstalige muziek is Stick Out Tongue. Voor mensen die denken wat is chill hop, een mix:
https://www.youtube.com/watch?v=u_DogLZMCgs

Wat ik nu veel luister:
Coldplay - Sky full of stars
Tove Lo - Stay high
Dotan - Home
ZHU - Faded (Odesza remix)
Charlotte OC - Colour my Heart
MNEK x Disclosure - White Noise
Seinabo Sey - Younger (kygo remix)
Ed Sheeran - I see fire (kygo remix)

Red hot chili peppers - Under the bridge

En nog heel veel meer Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!