Welke muziek speelt er in jouw Polo?

Eens even polsen wat de muziekvoorkeur van de forummers is.

Bij mij speelt het meest de radio. De zenders 3FM, 100,5 (D) of Fantasy Radio (D).
Aanggezien ik op mijn MFD geen CD of mp3 kan afspelen gebruik ik soms (bij langere afstanden) mijn FM transmitter mt SD kaart waar mp3tjes waarop de nieuwste dance en top40 op te vinden is.
 
Vaak staat bij mij gewoon de radio aan (3FM, Slam FM, af en toe 100% NL ) maar ook gewoon het SD kaartje met Dance, Trance, Club music. En af en toe ook een cdtje van Rammstein :cool:
 
Ik heb de radio nooit ingeprogrammeerd :lol: alle zenders staan nog op 87.5 MHz :')

Wat er bij mij draait is een 8GB USB stick met daarop allerhande Classic Rock, Classic Metal, Heavy Metal en ander hardrock/metal gerelateerde muziek. Bijna geen moderne rock/metal overigens, vind de oude veel beter en origineler klinken dan al dat moderne spul :)
 
Iig geen radio, daar zit veel te veel gel*l tussendoor wat ik zeer irri vind :evil: Ik heb alleen cd's van Elvis, Roy Orbinson en nu dan ff The Baseballs erin zitten...Als ik het zat ben, wissel ik ze 's van tijd tot tijd. En tja, als Elvisfan wil ik deze muziek zoveel mogelijk horen en dat kan het meest ongestoord in mijn auto Big Grin
 
Polootje zei:
Iig geen radio, daar zit veel te veel gel*l tussendoor wat ik zeer irri vind :evil: Ik heb alleen cd's van Elvis, Roy Orbinson en nu dan ff The Baseballs erin zitten...Als ik het zat ben, wissel ik ze 's van tijd tot tijd. En tja, als Elvisfan wil ik deze muziek zoveel mogelijk horen en dat kan het meest ongestoord in mijn auto Big Grin
The Baseballs heb ik er idd ook tussen staan :lol: geniaal spul Big Grin
 
Fludizz zei:
Polootje zei:
Iig geen radio, daar zit veel te veel gel*l tussendoor wat ik zeer irri vind :evil: Ik heb alleen cd's van Elvis, Roy Orbinson en nu dan ff The Baseballs erin zitten...Als ik het zat ben, wissel ik ze 's van tijd tot tijd. En tja, als Elvisfan wil ik deze muziek zoveel mogelijk horen en dat kan het meest ongestoord in mijn auto Big Grin

The Baseballs heb ik er idd ook tussen staan :lol: geniaal spul Big Grin

Ja hè? Coole kerels uit Duitsland en tja, hoe kan het anders...Sam (die grote gespierde vent) is....Elvisfan!
 
De laatste dagen voornamelijk alleen maar Nick & Simon :oops:, mn vriendin is een beetje ( :!: ) fan van ze... Maar gelukkig wordt de FM ook wel gebruikt op Skyradio. Als ik alleen ben, vaak 538 en als ik ff zin heb om naar een beukplaatje te luisteren dan gaat er een hardstyle cdtje in :mrgreen:
 
Er wordt dus veel radio geluisterd in de Polo's.
Helaas ben ik in het zuiden van Limburg "beperkt" met de goede zenders.
Wij hebben geen 538 / Slam FM / Q Music in de ether. Vandaar dat ik regelmatig switch naar een Duitse zender.
 
Fludizz zei:
Ik heb de radio nooit ingeprogrammeerd :lol: alle zenders staan nog op 87.5 MHz :')

Wat er bij mij draait is een 8GB USB stick met daarop allerhande Classic Rock, Classic Metal, Heavy Metal en ander hardrock/metal gerelateerde muziek. Bijna geen moderne rock/metal overigens, vind de oude veel beter en origineler klinken dan al dat moderne spul :)

Hier dus ook :mrgreen: vooral veel ACDC! Daarnaast Linkinpark, Greenday, Pantera, Metallica, Sepultura of Slamfm of Q-music op de radio
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!