welke kleur voor de blue gt

Mistlampen hoeven voor de APK alleen te werken als ze zijn aangesloten, volgens mij sinds vorig jaar het geval iig. Als er 1 werkt moeten ze beide werken, of beide niet is de regel. Hoe dan ook is het een lease auto, dus over 4 jaar met eerste apk zitten er gewoon weer kapjes in :)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Krijg volgende week zelf een parelmoer/metallic zwarte BlueGT binnen, maar zwart/antraciet half leder/alcantara bekleding binnen :)

Velgen heb ik niet antraciet gedaan omdat de auto zwart is en hierop de iets glimmendere velgen beter tot zn recht komen, denk ik.....

Er waren ten tijde van bestellen nog nergens foto's te vinden van die auto in het zwart met antraciet velgen, dus ik moest afgaan op de plaatjes uit de car configurator, en daar zag het met antraciet velgen er een beetje als een grote zwart grijze vlek uit in zn geheel.

Zag nu op het forum een foto van een zwarte met antraciet velgen, moet zeggen.
Ik had ze net zo goed wel zo kunnen bestellen, zag er best gaaf uit.
Ben benieuws hoe mijn velgen er straks uit zien in het 'niet' antraciet.
Dan kan ik pas vergelijken.
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
gebeld met de bank,was een misverstand

dus weer rond de tafel

dealer gemaild,dat we morgen willen bestellen

word denk ik toch een zwarte blue gt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nou ja mischien ook weer niet

dealer ,viel over het feit ,dat ik de r-line velgen niet meer onder de auto heb,maar winter velgen staal nu.
mijn bedoeling is met de zomer, gti velgen ,of blue gt velgen onder de tsi te zetten.
maar omdat dus de velgen er niet bij zijn ,is de tsi van 17765 euro nog maar 15250 waard,tja daar trap ik niet in,dus tot nu toe geen deal,maar collega van verkoper hoorde dit,en belde mij,wat het probleem was,en gaat toch kijken of we tot elkaar kunnen komen,maar hoor ik morgen eind van de middag pas.

en anders blijf ik lekker in de tsi r-line rijden,en zometeen de donker grijze blue gt velgen eronder of de gti velgen met zwarte binnen kant en chrome look van voren .

dus hou jullie op de hoogte
 
de koop is dus niet door gegaan ,en ben deze dealer zo zat ,dat ik een andere dealer ga zoeken.
tevens is dit door al het gezeur en mankementen aan de polo de laatste vw die wij rijden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!