welke kleur voor de blue gt

blue gt bestellen,maar welke kleur ,vind het moeilijk

heb nu zwart en vind ik wel gaaf staan.
maar wit oogt weer wat dikker
en blauw is zeldzame kleur op de polo

hmmm
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wit en zwart kan je kant en klare R-line bumpers voor aanschaffen, de blauwe niet? Spuiten kan uiteraard maar alleen een bumper spuiten is toch altijd weer lastig qua kleur.
Zelf ben ik voor wit gegaan i.c.m. de antraciet velgen, vond ik een stuk sportiever uitzien dan de blauwe (maar die heb ik alleen op foto gezien!). Witte 6r met r-line bumpers vind ik persoonlijk wel dik uit zien ;)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
ja wit vind ik er ook dik uitzien

maar zijn er al een aantal van ,heb nu zelf een zwarte r-line,en is ok dik,maar komt de voorbumper niet zo tot zijn recht als op de witte.
maar blauw ,is weer erg zeldzaam. vandaar pfffff keuzes hhahaha

Wit en zwart kan je kant en klare R-line bumpers voor aanschaffen, de blauwe niet? Spuiten kan uiteraard maar alleen een bumper spuiten is toch altijd weer lastig qua kleur.
Zelf ben ik voor wit gegaan i.c.m. de antraciet velgen, vond ik een stuk sportiever uitzien dan de blauwe (maar die heb ik alleen op foto gezien!). Witte 6r met r-line bumpers vind ik persoonlijk wel dik uit zien ;)
 
Heb zelf een Candy Witte BlueGT met de antraciete velgen, staat erg tof! uiteindelijk is het natuurlijk een kwestie van smaak!
Zwart vind ik een beetje zonde van de lijnen die er dan niet mooi uitkomen.

Ik zou gaan voor wit (is ook goedkoper)
 
ja ik zit heel erg aan blauw te denken,r-line voorbumper met verstralers en dan in de kleur meespuiten,.

kan iemand een foto shop maken ,blue gt met rline voorbumper en dan ik de kleur blauw,,,( eventueel ook met led /xenon,en verstralers in de bumper)


Ik zou voor de exclusieve blauwe kleur gaan.
Wit is naturlijk ook mooi, maar bijna elke firma Polo heeft die kleur.

Krijg zelf veel positieve reactie's op de blauwe kleur.
 
Heb zelf een Candy Witte BlueGT met de antraciete velgen, staat erg tof! uiteindelijk is het natuurlijk een kwestie van smaak!
Zwart vind ik een beetje zonde van de lijnen die er dan niet mooi uitkomen.

Ik zou gaan voor wit (is ook goedkoper)

goedkoper is zeker waar ja,,maar er zijn al zoveel witte,alhoewel ik een witte r-line er heel erg vet vind uitzien
 
gaan voor exclusief Blue Silkmetallic met bijpassende bekleding Antraciet/Blauw, anders de witte. ik weet overigens niet wat die R line voorbumber inhoud, heeft iemand een plaatje?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ik ben voor een witte gegaan en heb het dak zwart laten wrappen, wit geeft een groter contrast waardoor de zwarte elementen in de bumpers en de spiegels beter naar voren komen. Ook vind ik de antrecietkleurige velgen er mooier bij staan. De blauwe stukken in de bekleding passen prima bij de witte kleur van de auto, in het zwart zou ik hem nooit bestellen. Neemt niet weg dat blauw ook een hele mooie kleur is!



3490.jpg


EDIT:

ik neem zwart leer/alcatara interieur

Zou zeker even gaan kijken naar het interieur van een standaard bluegt, is namelijk al half-leer (alle witte elementen + zwarte zijkanten) alcantara (blauwe elementen) en stof (zwart, alleen de zitting). In het echt is het blauw nog een tint donkerder dan op deze foto trouwens.

3077.jpg
 
Ik heb de BlueGT in het zwart, met leder/alcantara en antreciete velgen. Heb even zitten twijfelen om m in het blauw te nemen, maar ik wou graag weer een zwarte auto rijden en vond het zelf gaaf om dan alles zwart te nemen...Ik heb er in ieder geval geen spijt van, maar smaken verschillen uiteraard!

Ik heb 1 foto ff snel in mijn garage geplaatst, zal binnenkort wat meer foto's maken en plaatsen!
 
heb al test rit gemaakt met blue gt ,en het interieur dus gezien/bekeken,maar ik vind het echt lelijk ,die 3 kleuren ,dus vandaar leer/alcatara zwart interieur
 
duidelijke verschillen, bedankt voor de plaatjes. wel mooi maar ik vind de prijs/kwaliteits verhouding niet juist voor een verwisseling tgv mijn toekomstige BGT. Ik ga misschien nog wel mistlampen plaatsen al is het maar voor de show
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ja die mistlampen wil ik ook doen als ik een goedkoop setje op de kop kan tikken Stick Out Tongue Puur dat ze erin zitten, ziet net wat sportiever uit ;)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!