Welke externe box voor 1.2 tdi

D

Deleted member 4363

Zoals de titel al zegt,
Ik wil toch wat meer vermogen in mijn sjoemeldiesel maar welke box moet ik nemen. Ik zit te twijfelen tussen jd, Ventura of die van vagtechniek.
Over de box van jd en vag hoor ik weinig of geen rare verhalen alleen zijn de prijzen ook niet gering. De box van Ventura is daarin tegen weer wat lager met de prijs. Over de Ventura box hoor ik af en toe wel wat voorbij komen met wat vage foutmeldingen.
Wie kan mij adviseren en rijdt zelf met een van deze externe tuning boxen.
Alvast bedankt
 
Ik heb onlangs de Ventura box gekocht, en zolang je een duidelijke uitleg krijgt waar welke stekker in moet, dan regelt de rest zich vanzelf.
Er hoeft verder niks ingeleerd te worden, alles gaat vanzelf.

Ik ben erg tevreden over de ventura box, al gaf mijn EGR een foutmelding onlangs, daarom heb ik even hem eruit gehaald vanwege dealer uitlezen/coulance. Mijne gaat er z.s.m. weer terug in! :)
 
Hoor goeie en slechte verhalen over deze filters ... Ik weet niet of het waar is maar er zit een soort vetlaag op deze filters die de lmm kunnen vervuilen met gevolg... Storingen ed
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!