Welke composet is mijn geld waard?

Hallo iedereen. Ik heb wat rond gekeken en ik zie allemaal merken voorbij komen betreft composets en ik heb geen ervaring met geluidskwaliteit hiervan.
Doelstelling is wat voller geluid met een betere bass.

Hebben jullie tips of positieve ervaring?

Het gaat om een Polo 6C 5 deurs.

Ik heb de volgende merken gezien:

- Focal IS165VW + Focal IC165VW (voor en achter deuren)
- Eton UpGrade VW Polo V F2.1 (alleen voordeuren)
- Rockford T165-S (geen idee of deze qua diepte past)

Andere alternatieven zijn ook welkom.
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Ligt er aan hoe audiofiel je bent.

Maar naar mijn mening is alles het waard als je van origineel komt.
Plak zeker ook wat demping in de binnenkant van je deuren en vergeet de speaker ringen niet!
 
Volkswagen  Polo  1.4 met 86 wilde dekhengsten 
Persoonlijk goede ervaring met Focal in een Benz.

De deurspeakers vervangen met een sub erbij, beste geluid wat ik ooit gehad heb!
Nu doe ik het met Beats en moet ik de bass onwijs omlaag zetten Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
Waarderingen: Mikkie30
Ga luisteren in een winkel! Valt niet van andere mensen aan te nemen wat lekker klinkt, veel te persoonlijk.
Ik heb zelf een set van Gladen ingebouwd, vond ik een goede prijs kwaliteit. Maar nogmaals. Ga gewoon ergens luisteren.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Mikkie30 en HoMi
Ik ben erg tevreden over de Audison APBX8R. Een actiever subwoofer die onder een voorstoel of in de kofferbak geplaatst kan worden. Een compact formaat maar met een erg volle en strakke bas. Met de originele deurspeakers, tweeters en radio van mijn Polo 6c was ik al overdonderd door het geluid. Naderhand heb ik Audison deurspeakers, tweeters en versterker ingebouwd en ik ben nu helemaal tevreden, maar de eerste toevoeging met de Audison subwoofer had het grootste effect. Doordat de subwoofer de lage frequenties van de deurspeakers overnemen, worden deze minder belast en gaan ze daardoor ook beter klinken.
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Leuk
Waarderingen: Mikkie30
Alle 3 aangegeven setjes zullen een verbetering zijn en met een actieve subwoofer maak je het helemaal af.
Rockford Fosgate heb ik persoonlijk ooit ingebouwd gehad, deze staat bekend om zijn hele strakke bas.
Al blijft het altijd persoonlijk!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Mikkie30
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!