Welke autowas shampoo?

Heb Born to be mild gekocht 250 ml goed voor 40 wasbeurten volgens de verpakking. Met een hoge druk plantenspuit als schuim aangebracht op mijn auto in de wasbox. Even laten intrekken en vuil icm met een washandschoen glijdt er van af.
Auto glimt mooi heb het idee wel iets meer dan de shampoo van de wasstraat. Auto staat wel in de Collinote wax sinds oktober. Dus glimmen had ik al maar misschien nu wel wel meer en ook door de felle winterzon...

2liter plantenspuit met klein beetje shampoo werkt goed en snel. Minder kans op swirls als je het met de spons opbrengt.
Ik heb emmer met schoon water met een grid. Dus one bucket methode. . Had dit op YT gezien om swirls te beperken als je met de hand wast

IMG_20210228_114802.jpgIMG_20210228_114743.jpgIMG_20210227_095813.jpgIMG_20210227_095817.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: FRL_AW
Was laatst naar een officiele Gyeon dealer /garage geweest. Mooi en goed spul maar voor mij iets te duur. Ik meen Prijzen vanaf 500 tot 5000 euro.
Ik was dan liever met de hand geeft ook nogeens ontspanning
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW en Cruz
Ik bedoel ermee dat als je het laat doen door een Gyeon Detailer. Ik heb mij daar laten informeren. Voor een volledige programma ben je paar k verder. Krijg je wel een officiele certificaat bij.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!