Welke autowas shampoo?

Toch interessant om te lezen welke auto shampoo jullie gebruiken :) .
En wassen jullie dan thuis voor de deur of neem je een emmer met je autoshampoo mee naar de wasbox?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik begreep wel dat sommige washouders dat niet zo op prijs stellen, als je zelf je eigen spullen meeneemt haha.
Of andere klanten die dan lang op jou moeten wachten voor de wasbox.

vandaar mijn vraag. Als je vroeg gaat is het wel rustig bij mijn benzinepomp met wasboxen.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Shampoo van de wasbox voor het afspuiten. Voor het wassen zelf gebruik ik Meguiars shampoo waar ook een beetje wax in zit. Daarna eventueel nog zelf waxen met Turtle Wax.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Die shampoo van de wasbox is slecht voor je waxlaag.
Die shampoo staat er om bekend je waxlaag aan te tasten/ verwijderen
ja want iedere wasbox heeft die zure goedkope shampoo er onder staan.... ik heb er gewerkt maar wat je nu zegt is echt klinklare onzin. een bedrijf welke begrijpt wat ze doen hebben kwalitatief goede shampoo staan vaak PH neutraal. een doe het zelf box van een bp of shell ja wat kan die het schelen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
ja want iedere wasbox heeft die zure goedkope shampoo er onder staan.... ik heb er gewerkt maar wat je nu zegt is echt klinklare onzin. een bedrijf welke begrijpt wat ze doen hebben kwalitatief goede shampoo staan vaak PH neutraal. een doe het zelf box van een bp of shell ja wat kan die het schelen
Zover ik weet, en dit melden ook heel veel professionele poetsers dat die shampoos van wasstraten erg sterk zijn en zodoende de wax laag aantasten.
Dit gebeurt ook als je zelf je auto wast met de hand en met te veel shampoo.
 
Iemand ervaring met de producten van stipt?
Zo, daar zijn toch veel discussies over! Er zijn mensen die heel tevreden zijn met de producten van Stipt, maar ook mensen die er bij zweren dat alles van AliExpress komt, of in ieder geval gemaakt word in China, met hun label erop.

Ik hou het liever bij bekende merken, en bekende bedrijven (CarClean of Polijstweb goede ervaringen mee).
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
Zo, daar zijn toch veel discussies over! Er zijn mensen die heel tevreden zijn met de producten van Stipt, maar ook mensen die er bij zweren dat alles van AliExpress komt, of in ieder geval gemaakt word in China, met hun label erop.

Ik hou het liever bij bekende merken, en bekende bedrijven (CarClean of Polijstweb goede ervaringen mee).
Ooh ik heb nog niet veel van meegekregen. Dus maar even tijd maken om me erin te verdiepen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI BM 140 PK 
Ik heb ff wat op internet gelezen en wat me wel opvalt is dat er vooral gesproken word over de hardware en niet echt over de vloeistoffen die ze leveren of heb ik het fout?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI BM 140 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!