Wegvallen Linker speakers

Hoi iedereen.

Ik zat vandaag op de weg en heb de rcd 360pro samen met de JBL Stage 3 speakers.
Nu hoorde ik een klikje en ineens viel de linker speaker en tweeter uit.
De rechter kant doen ze het allebei nog. Heb de speakers al omgewisseld om te testen maar die doen het gewoon.
Er lijkt iets mis te gaan met de bekabeling maar heb een adapter voor de originele speakers en heb dit getest en is in orde.
Wat kan het probleem zijn? Zelf denk ik de radio want als de bekabeling niet in orde zou zijn zou het rechts ook niet werken gezien de quadlock.
Heb qua bekabeling niks veranderd en het plug en play gelaten. De tweeters zijn vast gemaakt aan de originele connector

Hopelijk heeft iemand het verlossende antwoord

Volkswagen  Polo 6R 
Het maakte niet uit welke speaker je gebruikt gezien ze voor links en rechts gebruikt kan worden. Maar deed de speaker van links testen op rechts om de speaker uit te sluiten.

Volkswagen  Polo 6R 
Zit er niet gewoon een los contact bij je speakers die het niet doen, en heb je al gemeten of er 12v op staat?

Volkswagen  6c gti 
Nou ben er achter bleek de radio te zijn. Printplaat van de rcd 360 pro was niet goed.
Bleek ook dat het waarschijnlijk al langer was, want de bass is met vervanging veel meer aanwezig dan dat het altijd was.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!