Website vernieuwd!

Is het een optie om op het forum automatsich in te stelllen dat als je op een link in het forum klikt, hij dan automatisch een nieuwe internet browser (of tabblad) opent?
Nu ga je van het forum af als je op een link klikt, en moet je met de "vorige" <-- knop steeds teruggaan.
 
Roy78 zei:
Is het een optie om op het forum automatsich in te stelllen dat als je op een link in het forum klikt, hij dan automatisch een nieuwe internet browser (of tabblad) opent?
Nu ga je van het forum af als je op een link klikt, en moet je met de "vorige" <-- knop steeds teruggaan.

Op de link gaan staan, met je rechtermuisknop erop klikken en dan op "openen in een nieuw tabblad" klikken...dan blijf je op het forum.

Moet zeggen, dat ik het ook irri vind hoor dat ik dan van het forum af ga, dus doe ik het zoals bovenstaande...
 
Vraagje; als ik een PM verstuur via het forum duurt het aan aantal dagen voordat deze verzonden word en vaak ook helemaal niet!

Op zich wel vervelend aangezien ik geen mail adres van die gene heb.
Misschien doe ik wel iets verkeerd...

Hebben meer mensen hier last van of weet iemand waar het probleem ligt?
 
Roy78 zei:
Is het een optie om op het forum automatsich in te stelllen dat als je op een link in het forum klikt, hij dan automatisch een nieuwe internet browser (of tabblad) opent?
Nu ga je van het forum af als je op een link klikt, en moet je met de "vorige" <-- knop steeds teruggaan.

Ehmmzzz....Johan, zou dit ook aangepast kunnen worden???

@Roy...heb jouw citaat ff gebruikt hoor.. :oops:
 
Roy78 zei:
Is het een optie om op het forum automatsich in te stelllen dat als je op een link in het forum klikt, hij dan automatisch een nieuwe internet browser (of tabblad) opent?
Nu ga je van het forum af als je op een link klikt, en moet je met de "vorige" <-- knop steeds teruggaan.

Mocht het niet aangepast kunnen worden dan kun je ook met je muiswiel op de link klikken.
Dan opent hij ook een nieuw venster.;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!