Website vernieuwd!

Johan

Beheerder
4,636
2
1,036
193
Het is zover, de vernieuwde website is online, zoals jullie zien nog heel herkenbaar aan het vorige, toch hopen we dat dit een verbetering is!

Er zijn een paar nieuwe pagina's bij, ook zijn wij nog bezig met het ontwikkelen van meerdere pagina's en het vullen van pagina's die nog altijd leeg staan!

Op de homepage kun je nu gemakkelijk updates bijhouden, als wij wat veranderen aan de site of er wordt iets toegevoegd (link/download/howto) dan kun je dat direct zien op de homepage!

Mochten er nog vragen, tips, verbeterpunten zijn, laat het ons weten!
 
Het ziet er netjes uit allemaal. Het is weer eens iets anders.

Wel vind ik dat het even zoeken was waar ik nu in moet loggen.
Dat valt niet direct op. Vond ik op de "oude" site wat opvallender. (rechts boven in)

Maar verder tot op heden top. ;)
 
Hier nog een "foutje" denk ik...

Als ik op Toon actieve onderwerpen klik, zie ik geen nieuwe onderwerpen open staan....dat was bij het "oude" forum wel het geval. Ik moet dus terug naar het forumoverzicht en dan bij het gekleurde vakje op het laatste bericht klikken.

Ik gebruik deze button heel veel en vind het heel erg makkelijk als dit ook weer zou kunnen werken... :oops:
 
Polootje zei:
Hier nog een "foutje" denk ik...

Als ik op Toon actieve onderwerpen klik, zie ik geen nieuwe onderwerpen open staan....dat was bij het "oude" forum wel het geval. Ik moet dus terug naar het forumoverzicht en dan bij het gekleurde vakje op het laatste bericht klikken.

Ik gebruik deze button heel veel en vind het heel erg makkelijk als dit ook weer zou kunnen werken... :oops:

fixxed :) zo snel kan het gaan! Big Grin
 
Johan zei:
Polootje zei:
Hier nog een "foutje" denk ik...

Als ik op Toon actieve onderwerpen klik, zie ik geen nieuwe onderwerpen open staan....dat was bij het "oude" forum wel het geval. Ik moet dus terug naar het forumoverzicht en dan bij het gekleurde vakje op het laatste bericht klikken.

Ik gebruik deze button heel veel en vind het heel erg makkelijk als dit ook weer zou kunnen werken... :oops:

fixxed :) zo snel kan het gaan! Big Grin


Goed bezig Johan!! Verder zit het er erg goed uit allemaal. Keep up the good word fellas!
 
als je het forum navigeert en de onderwerpenlijst bekijkt, dan mis ik bovenin waar de naam van het subforum staat een linkje om terug te gaan naar het forum-overzicht... Hiervoor moet ik naar de onderkant van de pagina scrollen.

Misschien een idee om ook bovenin een snelkoppeling naar het forum-overzicht te hebben?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!