Water in kofferbak klep...

Orrie

Bekend lid
333
122
49
Leden, 2 weken geleden is een achteruitrijcamera via de dealer gemonteerd. Vd week voor de eerste keer na montage van de camera door de wasstraat gereden. Nu hoor ik bij het open en dichtdoen van de kofferbak water in de klep zich verplaatsen. Weet iemand hoe dit komt en wat ik kan doen om het water er uit te laten lopen? Ik vermoed dat tijdens de montage ergens wellicht een rubber niet goed geplaatst is of zo.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Toch wel? Waarom is dat dan niet standaard al open? Ik weet nog van een oude vw van me dat het er wel inzat en in de zomer je altijd zo'n slakkespoor van was over je achterbumper had vanuit de achterklep :rolleyes:

Waarom zou het standaard open moeten zijn als er geen gat in een standaard achterklep opener zit, als je het dopje eraf haalt komt er alleen maar vocht in van de onderkant naar boven...... als er geen gat in zit kan er ook niks naar binnen als het dopje erop zit

Pas bij een fliplogo camera heb je een drain gat in de hendel zitten, bij een normale niet
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Heren, probleem opgelost door de warmte denk ik ;) Maar...er zitten inderdaad dopjes om te ontluchten dan wel water er uit te laten lopen aan de onderkant.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Inderdaad, gewoon naar dealer gaan en zeggen dat er nu lekkage is na het plaatsen van de achteruitrijcamera.
Laat volkswagen het maar oplossen voor je..
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!