Water 9N3 achterlicht.

Hallo,

Ook ik heb sinds een aantal weken dit probleem, echter belde mijn vrouw gisteren op dat er een spiraaltje knipperde in het dashbord en dat alle 3 de remlichten het niet deden??
Gisteravond alles nagekeken en het viel op dat het linker achterlicht wel erg vol met water zat.
Vanmorgen knipperde het lampje niet meer en de remlichten deden het gewoon weer?!?!
Iemand een idee of dit vochtprobleem het knipperen kon veroorzaken of dat de remschakelaar niet lekker is?

Gr. Dennis

Gisteravond achterlicht gedemonteerd en er zat wel een halve liter water in!!
Alles schoongemaakt en de rubbers ingevet met vaseline, ook alle delen ingespoten met speciale anti vocht voor elektro.
Echter vanmorgen begon het spiraaltje weer te knipperen en de remlichten deden het weer niet!
Zou dan toch de remschakelaar kapot zijn??

Alvast bedankt.
 
Een kapotte remlichtschakelaar is goed te controleren, vraag iemand aders achter de Polo te gaan staan terwijl jij op het rempedaal drukt. Branden de remlichten niet dan is hoogst waarschijnlijk de schakelaar stuk. We hebben hier een how to voor op de site. Wat betreft het spiraaltje dat brand vrees ik dat het iets anders is. Een kapotte remlichtschakelaar geeft meestal een epc storing dacht ik
 
Een kapotte remlichtschakelaar is goed te controleren, vraag iemand aders achter de Polo te gaan staan terwijl jij op het rempedaal drukt. Branden de remlichten niet dan is hoogst waarschijnlijk de schakelaar stuk. We hebben hier een how to voor op de site. Wat betreft het spiraaltje dat brand vrees ik dat het iets anders is. Een kapotte remlichtschakelaar geeft meestal een epc storing dacht ik

Het gekke is dat het spiraaltje voor een bepaalde tijd knippert, in die tijd werken de remlichten dus niet. als het knipperen stopt dan werken de remlichten dus weer wel!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!