Wat is er mis met mijn Polo 6R?

Piepend geluid...Wat voor piepend geluid precies? Bij aanschaf van mijn auto had ik bij de bochten ook last van een piepend geluid. het bleek mijn kachelventilator te zijn waarbij de lagers in de bocht gingen schuren oid...Probeer is je kachel uit te zetten wanneer je het geluid hoort, kijk of het weggaat.

Misschien zit ik er helemaal naast, maar het zou me niet vebazen als blijkt dat daar het geluid vandaan komt...
 
Piepend geluid...Wat voor piepend geluid precies? Bij aanschaf van mijn auto had ik bij de bochten ook last van een piepend geluid. het bleek mijn kachelventilator te zijn waarbij de lagers in de bocht gingen schuren oid...Probeer is je kachel uit te zetten wanneer je het geluid hoort, kijk of het weggaat.

Misschien zit ik er helemaal naast, maar het zou me niet vebazen als blijkt dat daar het geluid vandaan komt...

Het is zo moeilijk een geluid uit te leggen Stick Out Tongue maar dat zal ik eens proberen. Thanks voor de tip!
Overigens is het dan wel vreemd als het regent/nat is dat het geluid niet aanwezig is.
 
Ik heb het zelfde probleem met mijn bm. Garage gaf als reden een piepklein haar scheurtje in remschijf. Na vervanging nog steeds last van gepiep. Vooral irritant in zomer met raam open. Inderdaad heb ik er ook geen last van als het buiten nat is. Raadsel zeg maar[emoji30][emoji43]
 
Volkswagen polo  6r bleumotion  1.2 TDI 75pk 
Ik heb het zelfde probleem met mijn bm. Garage gaf als reden een piepklein haar scheurtje in remschijf. Na vervanging nog steeds last van gepiep. Vooral irritant in zomer met raam open. Inderdaad heb ik er ook geen last van als het buiten nat is. Raadsel zeg maar[emoji30][emoji43]

Weird zeg! raar dat ze het niet konden vinden. Het geluid is er laatst pas gekomen. Het is meer een "zing" geluid dan een piep bij mij :/
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!