Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Nou, als ik de hoogte van mijn stoel moest aanpassen aan de snelheid van mijn wagen dan zou ik hem in de hoogste stand moeten zetten. Stick Out Tongue
Nee, ik ben bijna 2 meter lang dus heb die ruimte gewoon nodig.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Nou, als ik de hoogte van mijn stoel moest aanpassen aan de snelheid van mijn wagen dan zou ik hem in de hoogste stand moeten zetten. Stick Out Tongue
Nee, ik ben bijna 2 meter lang dus heb die ruimte gewoon nodig.
Mijn zithouding is apart. Dichtbij de pedalen, rugleuning naar achter, stuur naar mij en naar onder Stick Out Tongue 1,65 zegt dan ook wel weer wat. Was altijd leuk in de autobranche als mijn collega van 2 meter in wilde stappen :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Tygo.k
Mijn zithouding is apart. Dichtbij de pedalen, rugleuning naar achter, stuur naar mij en naar onder Stick Out Tongue 1,65 zegt dan ook wel weer wat. Was altijd leuk in de autobranche als mijn collega van 2 meter in wilde stappen :)

Ik voel die collega zijn pijn, heb hetzelfde als me moeder voor mij in haar auto heeft gezeten en neem die mee. Verschrikkelijk kom er gewoon niet in dan
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Herken het ook wel. In de autoverhuur kwamen soms (hele) kleine klanten terug en bij sommige wagens is het echt een crime om dan de stoel achteruit te zetten. Bij mijn Polo kan ik het met mijn voet doen.
Ook bij garages vergeten ze vaak de stoel even naar achteren te zetten.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Pablo staat bij de dealer, grote beurt, airo beurt en zijn eerste APK! toch weer 700 euries .. Hoop geld :(
Maar, dan is die weer helemaal ready voor een dikke roadtrip : - ) zat te plannen voor de noordkaap, om naar 3 jaar op rij naar hetzelfde land te gaan.. neuh..

Heb nu een 3cil polo AW als leen auto. nou, ja. het is een auto
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Haha
Waarderingen: Sal
- Armsteun besteld op Aliexpress, ben benieuwd :sweatsmile:
1588339233914.png
- Philips WhiteVision lampen besteld
- Interieur ledlampjes besteld voor kofferverlichting en leeslampje
- Nieuwe droogdoeken besteld
 
Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
Pablo staat bij de dealer, grote beurt, airo beurt en zijn eerste APK! toch weer 700 euries .. Hoop geld :(
Maar, dan is die weer helemaal ready voor een dikke roadtrip : - ) zat te plannen voor de noordkaap, om naar 3 jaar op rij naar hetzelfde land te gaan.. neuh..

Heb nu een 3cil polo AW als leen auto. nou, ja. het is een auto
700 euro voor een grote beurt?
Sjezus wat een geld voor dealer onderhouden in je boekje zeg.
Je krijgt zeker bij VW ook je apk niet eens gratis bij een grote beurt?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!