Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

R versie van tire valves binnengekregen Big Grin
20150601_102712_small.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Smets en Marco71
Vagcom kabel binnen! met dank aan Wicko071.
Draait perfect onder 8.1
Gelijk Instrumentenpaneel hergecodeerd, nu verbruik ik km/l ipv l/100km.
Ook gelijk een paar storingen gewist, veel hadden waarschijnlijk te maken met een overleden accu een paar jaar geleden.
Wel stond er een 'constante' storing tussen namelijk een defecte stelmotor van de kachel (wel verwacht)
Nog wel wat te sleutelen dus.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V Blokcode BBY (75pk) 
  • Leuk
Waarderingen: Wicko071 en Marco71
Heb een externe USB 3.0 kaartlezer gekocht voor de auto. Jaja voor de auto. Heb de nieuwe nav.kaarten van Mei 2015 bijgewerkt voor de Discover Media
Ligt het nu aan mij of is de 2015 kaart ineens niet meer te downloaden?
Ik selecteer merk, type, jaartal en kom dan toch weer bij de november 2014 kaarten uit terwijl ik eerder de mei 2015 kaarten heb gezien en gedownload.
Na installatie bestanden verwijderd terwijl ik eigenlijk een reservekopie van het 7Z bestand had willen bewaren.
 
Ligt het nu aan mij of is de 2015 kaart ineens niet meer te downloaden?
Ik selecteer merk, type, jaartal en kom dan toch weer bij de november 2014 kaarten uit terwijl ik eerder de mei 2015 kaarten heb gezien en gedownload.
Na installatie bestanden verwijderd terwijl ik eigenlijk een reservekopie van het 7Z bestand had willen bewaren.
Daar lijkt het inderdaad op. Vreemd! Maar je kan altijd zelf weer een reservekopie maken via het sd-kaartje toch? Ik bewaar zelf ook niet het archief-bestand.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Daar lijkt het inderdaad op. Vreemd! Maar je kan altijd zelf weer een reservekopie maken via het sd-kaartje toch? Ik bewaar zelf ook niet het archief-bestand.
Zouden mijn navigatie problemen dan met de mei versie te maken hebben? Ik lees op een ander forum van iemand die exact dezelfde problemen had, is er mee naar z'n dealer gegaan om z'n kaart nogmaals te laten updaten en ook die kon niet meer bij de mei 2015 versie. Wellicht update terug getrokken omwille van een of meerdere bugs?

Voor wie wel met de 2015 kaarten rijden, al iemand (soortgelijke) problemen gehad?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!