Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Oke ben benieuwd, ik denk dat ik dan zeker voor de white vision ga dat is zeker wit licht en kleur 3350K Is bijna dezelfde kleur als normale lampen die zitten tussen de 2700K en 3400K

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Ik heb ooit H7 Phillips Xtreme Vision lampen gehad en vond de kleur van het licht niet veel verschillen van de standaard lampen. Denk dat de Whitevision een wat witter licht afgeven.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Alleen ik denk dat een hoop Polo rijders je niet zo snel meer herkennen van een afstand Big Grin normaal zie ik die standaard lichten al op honderden meters.
Dat is toch leuk Stick Out Tongue

Sorry boysz, het is niet gelukt om een foto te maken.. Lukte wel maar je kon niks zien, te fel gewoon Stick Out Tongue ..
Maar echt verschil zie je indd niet :( met originele halogeen lampen.. Maar ik heb het voor hoeskoop geregeld via marktplaats..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry boysz, het is niet gelukt om een foto te maken.. Lukte wel maar je kon niks zien, te fel gewoon [emoji14] ..
Maar echt verschil zie je indd niet :( met originele halogeen lampen.. Maar ik heb het voor hoeskoop geregeld via marktplaats..
Ik zou dan toch gaan kijken voor de White vision lampen van philips.[emoji6]

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Automatische lichtschakelaar ingebouwd in mijn Polo 6r Bluemotion 2011. Werkt perfect. Nu ook coming-/leaving home werkend. Plug and play. Op Ebay besteld voor 58,00 euro, binnen 3 weken in huis. SUPER! !!

Voor de geïnteresseerden, het was deze: VW AUTO HEADLIGHT SENSOR AND SWITCH FOR Golf MK4 4 IV Jetta MK4 Bora Polo. Ex Beijing.

Correctie, had de schakelaar binnen 2 weken in huis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: vikashm
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!