Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

a983f86309f73da0bb50ddac5924161f.jpg


Een nieuwe 6c schakelaar ! Een kleine detail!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: starsky en Marco71
Verblinden doet het niet, is gewoon 55 Watt en de koplampen zijn goed afgesteld.
En het staat zeker niet 'Sjonnie', dat doe ik m'n Polo niet aan.
Ik heb er ook 2 setjes tegenaan gegooid, ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Stuk meer licht en niet meer zo geel. Ooit ook nog een keer de mistlampen en DRL vervangen, maar om nu in één keer 3 van die H7 setjes te halen ging me net iets te ver o_O

Vandaag ook maar een setje lichtmetaal + Vredestein winterbanden besteld voor de 6C. Gezien 'k de komende tijd veel op binnenwegen mag rijden leek 't me toch wel ietsje veiliger dan de brede zomerbanden. Gelijk maar even in gephotoshopped hoe t er uit moet komen zien:
winterwiel.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!