Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Telefonisch overeengekomen:

$_85.JPG


GTI teller, al iemand in de buurt gevonden die het er wel in wil bouwen.

Normale toerenteller gaat tot 7000, waarvan de laatste 2000 rood zijn (mijne iig). Deze gaat verder en is veel later rood. Maakt het dan niet uit als je 'm ooit gaat verkopen dat dan deze toerenteller eigenlijk niets zegt?

Just wondering. Vind 'm er namelijk erg tof uitzien, zeker met die brandstoftankinhoud erbij.
 
Normale toerenteller gaat tot 7000, waarvan de laatste 2000 rood zijn (mijne iig). Deze gaat verder en is veel later rood. Maakt het dan niet uit als je 'm ooit gaat verkopen dat dan deze toerenteller eigenlijk niets zegt?

Just wondering. Vind 'm er namelijk erg tof uitzien, zeker met die brandstoftankinhoud erbij.

Haha mijn Polo heeft de red-line al op 5000 en maximaal 6000rpm. Dus dat wordt nog lachen. :) Nee, misschien ga ik er nog een keer andere tacho-bladen in laten zetten maar op zich vind ik het niet erg, want ik rijd amper meer dan 3000 rpm in mijn polo. En als je 'm een keer goed vloert dan gaat de begrenzer wel klagen bij 6000 (of iets eerder? nooit geprobeerd)

Waar het me vooral om gaat is het midden, wat een pixel-display is (MFA+, google maar eens op polo gti tacho). Ik bewaar de originele tacho denk ik wel, km-stand moet dan alleen ge-update worden maar verder rijdt hij er zo mee weg, wat ik begrepen heb.
 
Zaterdag ontvangen, zondag ingebouwd.
Led mist lampen 2014 new H4 H8 H9 H11 9005 Hb3 9006 HB4 high power 50W h7 led headlight cree chip led car headlight white headlights for allcar-in Lights & Indicators from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group

Inbouwen was zo gebeurd, alleen even puzzelen waar de rubber afdicht ring moest zitten, deze zat namelijk standaard op de verkeerde plek waardoor de lamp niet bleef zitten.

UT8HFqrXd0eXXagOFbXl.jpg UT8huafXl4cXXagOFbXd.jpg
En hier het resultaat na het inbouwen van de rechter mistlamp (links op de foto). Op de foto zie je weinig verschil maar in werkelijkheid komt er veel meer licht van de led lamp, en natuurlijk ook een stuk witter dan de halogeen.
IMG_20141109_163545.jpg
 
Vergeet de sleutels niet!
Die moeten ook aangeleerd worden Michel. Anders is het een bm met start-stop elke paar seconden Big Grin
Wel heeeeel zuinig dan Big Grin

Je sleutels moeten ook nog ingeleerd worden in je Tacho anders start je auto niet.
Is aan gedacht :)

Zaterdag ontvangen, zondag ingebouwd.
Led mist lampen 2014 new H4 H8 H9 H11 9005 Hb3 9006 HB4 high power 50W h7 led headlight cree chip led car headlight white headlights for allcar-in Lights & Indicators from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group

Inbouwen was zo gebeurd, alleen even puzzelen waar de rubber afdicht ring moest zitten, deze zat namelijk standaard op de verkeerde plek waardoor de lamp niet bleef zitten.

IMG_7893.JPG image.jpg
En hier het resultaat na het inbouwen van de rechter mistlamp (links op de foto). Op de foto zie je weinig verschil maar in werkelijkheid komt er veel meer licht van de led lamp, en natuurlijk ook een stuk witter dan de halogeen.
image.jpg

Gaaf, heb deze zelf ook! Hoe heb jij die regel-unit vastgemaakt? Ik heb 'm gewoon met tie-wraps erin gehangen, die tape die erbij zit houdt niet echt aan de binnenkant van het spatbord.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!