Heb de zin nu 5x gelezen, maar begrijp niet wat je bedoeld.Ben trouwens op zoek maar het wielbout type voor die mallory's, heb jij die ook onder je Touran?
Terwijl je normaal zo duidelijk bent....
Heb de zin nu 5x gelezen, maar begrijp niet wat je bedoeld.Ben trouwens op zoek maar het wielbout type voor die mallory's, heb jij die ook onder je Touran?
Ik snap hem!Haha het ligt denk ik aan mij.
Ik ben op zoek naar welk type wielbout bij de VW Mallory velgen hoort: conisch of bol-conisch.
Aangezien je aanbiedt om te kijken, was ik benieuwd of je toevallig Mallory velgen onder je Touran hebt zitten.
Sorry, net een dienst van 11 uur gedraaid. Beetje gaar...
Volgens mij kunnen alle originele VW velgen vast met de originele VW bouten, dat geld voor zowel LM als staal.Ik ben op zoek naar welk type wielbout bij de VW Mallory velgen hoort: conisch of bol-conisch.
Haha levering zal 1e week december zijn dus geen haast. Vanaf de 15e sneeuw voorspeld dan wordt mijne deep snow white.
Ben trouwens op zoek maar het wielbout type voor die mallory's, heb jij die ook onder je Touran?
Whahahaha, je bent wel scherp iichel..Is die rookworst ook voor je auto?
Is die rookworst ook voor je auto?
Dat zou wel lekker ruiken!Die komt onder de binnenspiegel te hangen. Voor een frisse geur............
Dat zou wel lekker ruiken!
Nee, vanavond maak ik stamppot andijvie, want het is weer winterbandentijd!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.