Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Ja voor moet het ook wel kunnen, van ET38 naar ET46 dus 10mm zal geen probleem moeten geven (viruteel ET36). Maar inderdaad, bouten, aandachtspuntje!

Staat zoveel beter :). Deze heb ik achter, gecentreerde spoorverbreder(16mm) met langere wielbouten.

Wheelspacers.eu - VW Polo V Stroeve Wheelspacers 20mm spacers

En gisteren heb ik 8mm spacers gemonteerd, niet gecentreerd, hier ook met langere wielbouten. Originele bout schroefdraad(27mm) + je spacer maakt voor mij 35 mm wielbouten :).

Spoorverbreders Volkswagen 5x100 57,1 M14x1,5 8mm , Spoorverbreder-Shop.nl

1 nadeel, achterkant en zijkanten worden ook echt sneller vies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Egepolo thanks! Ik zal eens kijken, ik vind het wel erg mooi namelijk! En dat ze vies worden... tsja, dan heb je HJV-approved antraciet velgen na een paar weken Big Grin
conisch of bol-conisch trouwens?

@BartPolo zelf gebruik ik Meguiars 205 en 105, een combinatie van een groffere en fijne polijst. Zelf vind ik dat de Scratch-X ook wel veel micro-krasjes achter laat (van het ene probleem in het andere), maar ik heb een uni-lak, misschien dat dat anders is :)
 
@Egepolo thanks! Ik zal eens kijken, ik vind het wel erg mooi namelijk! En dat ze vies worden... tsja, dan heb je HJV-approved antraciet velgen na een paar weken Big Grin
conisch of bol-conisch trouwens?
Inmiddels zijn ze bij mij mat-antracite... en de achterklep matzwart....

Geen idee of ze (bol)-conisch zijn, de bouten zaten erbij. Ik zal tijdens de winterwissel eens opletten. Of wil je het eerder weten?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!