Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Ben ik nou de enige die dan denkt: :eek:WIELDOPPENStick Out Tongue

Vast niet! ;) maar ik vond de stalen velgjes zo verschrikkelijk. En ik had wel velgjes en banden voor mn Polo liggen, alleen vanwege de naaf ging dat helaas niet passen.. :( balen! En er komen vast nog wel leuke velgjes op, maar nu zijn er eerst andere prioriteiten, volgende maand even een nieuwe passagiers deur.. Die is ooit bijgespoten door vorige eigenaren, maar helaas spuuglelijk! En een nieuw spatbordje is ook hoognodig, dus komt er volgende maand ook! Dus vandaar even met wieldoppen rondrijden.. ;)
 
Graaggedaan! Hahaa, ja wit he! ;P
Ik ben vandaag ook vrij lang bezig geweest met mn Polootje. Gisteren is de roest weggewerkt en kleur er weer opgegaan. Vandaag is de blanke lak daarover heen gegaan. Maarja, dan moet je wachten tot een laag blanke lak droog is.. En wat ga je dan doen?? "Ojaaa, ik wou de letters POLO ook nog van mijn achterklep af, dus hup dat eraf.. Oepsss! Dikke lijm laag, dat eraf gehaald. Staat anders niet he.. Vervolgens polo poetsen, stofzuigen, ramen schoonmaken.. Gaat echt tijd inzitten.. Maar, dan heb je ook resultaat! Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!