Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Paar centjes erbij en je hebt Led met bi-xenon :)
Een setje polo 6c se koplampen op koopzondag ..
alleen als voorbeeld een rode polo 6c .


ag3bsta.png

VW Polo 6C koplampen zijn beschadigd :mad: tijdens transport, er wordt flink wat gegooid met dozen is niet meer normaal,
klagen bij post.nl helpt ook niet meer, daar heb je die zeurdoos weer denken ze ..:eek::confused::innocent:
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Als het verzekerd verstuurd is en je fotos maakt, kom je wel een heel eind (financiele vergoeding).
Als 't niet verzekerd is kun je wel een klacht indienen, krijgt de bezorger op z'n flikker (distributie centra blijven buiten schot) maar je schiet er niet echt iets mee op.
Niet verzekerd, ver !!! schiet er zeker niets mee op .. kan een keer gebeuren ..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
De communicatie gaat erg moeizaam, via post.nl of de verkoper
Iemand van post.nl gaat er en melding van maken, en voor de rest zoek het maar uit.
Wat de verkoper betreft, de verkoper had ook iets meer aandacht mogen besteden aan het inpak materiaal,
en niet met een halve Duitse krant in een te grote doos, de lampen liggen ook los.
Alles is nu retour afzender.
Als het niet te te ver is haal ik meestal zelf onderdelen op..
het komt wel weer goed..
 
Laatst bewerkt:
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Trololooo :) :)
230b192838bfe555edfd1ca3a19d650d.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Gerrit-18T en starsky
Aaah een frisse interieur.. Hoeveel mag dat kosten?
Ja dat hoop ik.. Het is een rokers auto geweest.. Ik heb hem vaker scjoon gemaakt, maar wil hem toch een x grondig gereinigd hebben..

Het gaat mij €30,- kosten..

De prijs hangt af wat je allemaal wilt en hoe vies je auto is..

Ik zet ff de link erbij

http://www.washandcare.nl
 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari en qwiznx
nee kan niet , alleen randstad, eikels.
ff informeren voor deze : http://autostomerij.nl/diensten

Gewoon lekker compleet interieur laten stomen Big Grin de rest kan ik zelf/ is al spik en span... incl. de schanieren en ALLES!

#nolife #doorgeslagenhobby #wicko071

@Wicko071
haha de prijzen zijn hoger..

Voor coating en poetsen en hele programma ken ik iemand uit omgeving Lelystad! Binnekort ff langs hem gaan :mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!