Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Hoe ga je het logo spuiten? Het zilveren VW logo loshalen of erop laten zitten?
Eerst logo van de auto af (föhn en visdraad), vervolgens het chrome logo van de zwarte ondergrond af (verdikking aan achterzijde met soldeerbout smaller maken).
De ondergrond spuit ik zilvermetalic en het chrome Plasidip ik matzwart.
Daarna alles weer monteren en op de auto plakken.
 
Vandaag een fm antenne op de sloop gehaald aangezien dat de vorige eigenaar de hele antenne heeft ingetapet omdat hij afgebroken was. 5 EURO MAAR LIEFST haha dat is de moeite ook niet. Nog gekeken voor wat embleempjes op de achterklep maar die had hij niet liggen. Ook nog een nieuwe ruitenwisser van 11 euro. Dus viel wel weer mee vandaag.

das mooi meegenomen voor 5 euro!

H1 Bi-xenon projectors met E46-R shrouds + H1 4300K xenon lampen.

Nu nog imitatie Gti koplampen scoren en we hebben weer een leuk project te pakken :mrgreen:

goeddddddd beziggggggggggghhhh

HOW-TO zien we wel verschijnen met foto's a.u.b !

Heb werkelijk geen idee...
Komt nu inmiddels wel een nieuw setje mijn kant op, ben benieuwd of ik ze een beetje fatsoenlijk open ga krijgen. Daarom maar een extra set i.p.v. de originele te mishandelen :)

Ik zag laatst op de UP forum ook dat er een gast was die ook projectoren had geplaats in zijn UP.
Ik heb ook een UP rijden, denk dat ik die projectors ook gaat bestellen en een setje koplampen voor als ik ze verkl@@t.

Eenmaal Bridgestone Potenza 215/40R17 bandje aangezien 1 band gecupt was. Eindelijk van die herrie af.

ghahahahah of muziek harder. maar jah daar wordt je op een gegeven moment ook beu van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ga vanmiddag een nieuwe koplampunit halen. H7 lampje los geraakt en de behuizing en bevestiging losgesmolten. Woensdag even inbouwen! (Hoop ik, ga het samen met een meer technisch begaafde kennis doen)
 
Hoop dat het meevalt...

polo-headlight-replacement.jpg
 
Hahaha, dat wordt nog even doorwerken dan! :)
Thanks voor de opstekers!
Heeft iemand misschien een how to of handleiding voor mij?
Of een printscreen van Elsa?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!