Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Ik heb voor onze tweede auto de nieuwste halogeen lampen gekocht van Philips, de white vision.

IMG_0152.jpg

Ik moet zeggen dat het er wel goed uit ziet, mooi licht en de kleur komt aardig overeen met 4300K xenon. Het is een kompleet setje, inclusief stadslampjes.
Dus voor diegene die nog met halogeen lampen rondrijdt, ze zijn verkrijgbaar in H4 en H7.
Prijzen kunnen nogal verschillen trouwens, ik heb ze bij een autoshop in de buurt gehaald, volgens het prijs stickertje moesten ze 34,28 euro kosten ex btw maar bij de kassa hoefde ik maar 25,95 euro te betalen. Was vast een foutje. :)
Waar heb je ze gekocht? Misschien hebben wij ook geluk. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
258qq1u.jpg

Hij is er! Allé in stukskes, nu nog in elkaar foefelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gilles Van de Gehuchte
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!