Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Ja zit een lang verhaal achter hier heb ik m ook niet voor gekocht vond t alleen grappig om ff op te nemen  dit geluid maakt ie ook niet meer dit heb ik eraf laten halen maar er zit een afstandsbediening aan die oom agent herkende en omdat de functie erop zit ongeacht dat die het niet doet is het inleveren.

Sukkel. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dat worden waarschijnlijk dure lampies.
 
HAHAHAHHA ( ja dit zijn hoofdletters haha waard )
dit is echt humor! niet de boete ofzo maar +1000000 voor sirene

:') eindbaas !:lol:

Had je ook blauwe stroboscoop in de gril? Dit wil ik immers ook doen.. ( wit )


https://vimeo.com/112495868https://vimeo.com/112495885 2 dingen maar weer ff heel snel uitgebouwd na een heeeeeeleeeee boze meneer agent mag t spul morgen allemaal inleveren en mischien krijg ik zelfs straf  
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ja flitsers zie je op de voorruit wou ze nie in de gril k wou ze meteen we kunnen halen als k ze had aangezet. Ze lagen nu ook in de kofferbak maar helaas werd me auto gescreaned ivm algemene controle dus alles leeg en helaas dus ook sirene en flitsers
 
Mocht er iemand nog willen weten of dit setje naar behoren werkt. Bij deze de bevindingen: bij starten van de auto en ongeveer 10 meter te hebben gereden schoot de verlichting aan dmv de bijgeleverde lichtsensor het werkt welliswaar wat trager dan origineel maar aangezien er op een polo 6r dit niet realiseerbaar is door de halve digitale halve analoge canbus ondanks dat is dit een zeer mooie vervanging er zit geen trilling in de verlichting. En vh lh verlichting werkt ook op de stadsverlichting om het allemaal samen te vatten voor 60 euro ben ik dik tevreden voor een probeerseltje uit china zolang het allemaal blijft werken en heel blijft hoor je mij niet klagen

en de coming home functie werkt ook gelijk zonder iets aan te passen via vcds?
 
Ik heb voor onze tweede auto de nieuwste halogeen lampen gekocht van Philips, de white vision.

philips-white-vision-h4-and-w5w-set-box-2014.jpg.png

Ik moet zeggen dat het er wel goed uit ziet, mooi licht en de kleur komt aardig overeen met 4300K xenon. Het is een kompleet setje, inclusief stadslampjes.
Dus voor diegene die nog met halogeen lampen rondrijdt, ze zijn verkrijgbaar in H4 en H7.
Prijzen kunnen nogal verschillen trouwens, ik heb ze bij een autoshop in de buurt gehaald, volgens het prijs stickertje moesten ze 34,28 euro kosten ex btw maar bij de kassa hoefde ik maar 25,95 euro te betalen. Was vast een foutje. :)
 
Ik heb voor onze tweede auto de nieuwste halogeen lampen gekocht van Philips, de white vision.

IMG_0152.jpg

Ik moet zeggen dat het er wel goed uit ziet, mooi licht en de kleur komt aardig overeen met 4300K xenon. Het is een kompleet setje, inclusief stadslampjes.
Dus voor diegene die nog met halogeen lampen rondrijdt, ze zijn verkrijgbaar in H4 en H7.
Prijzen kunnen nogal verschillen trouwens, ik heb ze bij een autoshop in de buurt gehaald, volgens het prijs stickertje moesten ze 34,28 euro kosten ex btw maar bij de kassa hoefde ik maar 25,95 euro te betalen. Was vast een foutje. :)
Mooie set, al twijfel ik nog wel tussen deze en de X-tremeVision;
AMT.nl - Philips WhiteVision: halogeen met witte xenon-look
 
New Version VW Auto Headlight Light Sensor Switch For Golf MK4 4 IV Jetta MK4 MK6 VI Bora Polo Passat B5 With Instruction
Kijken of deze goed werkt icm een OEM lichtschakelaar.
Leuke update voor de donkere dagen!

Koop geen oem schakelaar i.c.m een auto light setje.

Je mistlampen voor en achter werken niet.
Ik heb een oem schakelaar en het werkt niet.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!