Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Vandaag een DAB antenne binnen gekregen van Aliexpress, bij aflevering toen de Cross Polo nieuw was is er door de dealer een RNS315 geplaatst met DAB maar zonder de antenne daarvoor, kennelijk was dat in 2011 nog niet nuttig vanwege gebrek aan beschikbare DAB zenders vermoed ik. Zonder deze antenne doet het 0,0 dus nu voor 9€ en een beetje een antenne met fakra stekker besteld, aangesloten en....werkt super !
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
Vandaag een DAB antenne binnen gekregen van Aliexpress, bij aflevering toen de Cross Polo nieuw was is er door de dealer een RNS315 geplaatst met DAB maar zonder de antenne daarvoor, kennelijk was dat in 2011 nog niet nuttig vanwege gebrek aan beschikbare DAB zenders vermoed ik. Zonder deze antenne doet het 0,0 dus nu voor 9€ en een beetje een antenne met fakra stekker besteld, aangesloten en....werkt super !
heb je misschien een linkje?
 
41uQ%2BabrdKL._SX425_.jpg

Benieuwd of het gaat passen op de RCD330 Plus :)
 
Apparaatje een signaal aftapt van je speaker kabels en omzet naar een tulp stekker voor je geluids signaal naar je sub. En daarnaast leveren sommige ook stroom voor de schakel draad welke de subwoofer aan zet zeg maar.
Voeding voor de sub komt natuurlijk direct van de accu.
Ik heb er nu zelf een Pioneer dsp tussen. Die heeft ook een tulp uitgang met tijd correctie voor de sub.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Apparaatje een signaal aftapt van je speaker kabels en omzet naar een tulp stekker voor je geluids signaal naar je sub. En daarnaast leveren sommige ook stroom voor de schakel draad welke de subwoofer aan zet zeg maar.
Voeding voor de sub komt natuurlijk direct van de accu.
Ik heb er nu zelf een Pioneer dsp tussen. Die heeft ook een tulp uitgang met tijd correctie voor de sub.
Dit Helix systeem heeft zijn eigen versterker en aansluiting op de radio, het is niet gewoon een losse sub ;)

Ah ok. Als dat er standaard al bij komt zit de hi low converter al in de sub zelf [emoji108]
Precies, dat dacht ik dus ook haha Big Grin
 
Hi @VWAlexander, zit de sub er al in?
En heb je veel aanpassingen moeten verrichten? Wil ook nog een keer een Helix sub, vandaar mijn vraag.
Hij zit erin ja. Aanpassingen viel reuze mee. Je moet alleen even 2 pinnetjes uit de quadlock stekker drukken met een speciale tool of stopnaald. Voor de rest gewoon goed de handleiding volgen wat betreft het aansluiten van de pinnetjes die je los hebt gehaald etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gers
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!