Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Deze binnen gekomen ter vervanging van 6R GTI grill. (VW logo onderweg)

2dirntf.jpg


Staat straks mooi bij de parabolica velgen en 6C GTI achterlichten.
Tevens op planning om 6C GTI halogeen koplampen te kopen, maakt het compleet.
https://www.voorwindenparts.nl/kopl...VW+Polo+5/14-+GTI+Hella&utm_content=Koplampen

(mistlamp kappen en ondergrill ook nog hoog glans zwart maken)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Deze binnen gekomen ter vervanging van 6R GTI grill. (VW logo onderweg)

2dirntf.jpg


Staat straks mooi bij de parabolica velgen en 6C GTI achterlichten.
Tevens op planning om 6C GTI halogeen koplampen te kopen, maakt het compleet.
(mistlamp kappen en ondergrill ook nog hoog glans zwart maken)
vraagje! wat is het verschil met je huidige grill. dat is toch ook een gti gril? mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? Ik vind m wel heel mooi. kant het gti logo er ook af?
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
vraagje! wat is het verschil met je huidige grill. dat is toch ook een gti gril? mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? Ik vind m wel heel mooi. kant het gti logo er ook af?
GTI logo kan er heel makkelijk af.
Als ik deze ga plaatsen, dan doe ik eerst wat lijm op pinnetjes.

Huidige is rode streep boven en onder.
Deze is onder chroom laagje met daarop rode lijn.
En bij deze is honingraad hoogglans zwart.
(Je hebt 6C GTI H7 halogeen koplampen, met ook stukje rood/Chrome https://www.voorwindenparts.nl/kopl...VW+Polo+5/14-+GTI+Hella&utm_content=Koplampen , de full led veel te duur haha)

Deze via eBay.de, komt uit Polen. Duurde week.
Kost 36euro nieuw. (Wel imitatie denk ik) en er moet nog wel een 12cm 6C VW logo los bij gekocht worden.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
GTI logo kan er heel makkelijk af.
Als ik deze ga plaatsen, dan doe ik eerst wat lijm op pinnetjes.

Huidige is rode streep boven en onder.
Deze is onder chroom laagje met daarop rode lijn.
En bij deze is honingraad hoogglans zwart.
(Je hebt 6C GTI H7 halogeen koplampen, met ook stukje rood/Chrome https://www.voorwindenparts.nl/koplamp-rechts-vw-polo-5-14-gti-hella.html?utm_source=marktplaats&utm_medium=admarkt-cpc&utm_campaign=Koplamp+rechts+VW+Polo+5/14-+GTI+Hella&utm_content=Koplampen , de full led veel te duur haha)

Deze via eBay.de, komt uit Polen. Duurde week.
Kost 36euro nieuw. (Wel imitatie denk ik) en er moet nog wel een 12cm 6C VW logo los bij gekocht worden.
zoo das echt niet duur... maar weet jij of zoon grill op een bluemotion bumper kan?
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!