Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Interieur verlichting is geen canbus. Dus je kan er alles in stoppen wat je wilt. Ik heb voor de probeer een nieuw lampje voor de achterbak besteld. Dat is gehele armateur zal ik maar zeggen met ingebouwde smd leds. Via aliexpres. Je kan natuurljk ook een setje vervangings ledjes bestellen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Martien
Interieur verlichting is geen canbus. Dus je kan er alles in stoppen wat je wilt. Ik heb voor de probeer een nieuw lampje voor de achterbak besteld. Dat is gehele armateur zal ik maar zeggen met ingebouwde smd leds. Via aliexpres. Je kan natuurljk ook een setje vervangings ledjes bestellen.
Bedankt,dus alleen led lampje zonder armatuur is al goed
 
Volkswagen  Polo Highline  1.2 Tsi 
Net mijn zonnenwering voor de Polo binnen. Nu nog de auto zelf [emoji38]
103371187d775d8af0384a3813c93b3c.jpg
22c91a3fa0d118f52567b08e9afff6ce.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!