Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Bedankt voor de tip.... moet er dinsdag naar toe en heb dit nog niet!!! Thanks!!
Graag gedaan. Let er wel op dat als je hem bij een dealer haalt, je vaak al in die milieuzone zit. Maar heb begrepen zolang je niet parkeert, je redelijk veilig bent dus wel rechtstreeks naar een dealer gaan. ze flitsen er niet op. Prijs scheelt echt de helft met als je hem in Nederland besteld. Kosten waren € 6,50.

Als je trouwens alleen op de snelwegen blijft dan heb je hem niet nodig.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Graag gedaan. Let er wel op dat als je hem bij een dealer haalt, je vaak al in die milieuzone zit. Maar heb begrepen zolang je niet parkeert, je redelijk veilig bent dus wel rechtstreeks naar een dealer gaan. ze flitsen er niet op. Prijs scheelt echt de helft met als je hem in Nederland besteld. Kosten waren € 6,50.

Als je trouwens alleen op de snelwegen blijft dan heb je hem niet nodig.

Heb hem wel nodig, moet in de binnenstad zijn. Waarom moet je naar een dealer? Heb begrepen dat je ze ook bij een tankstation kan halen.
Prijs is geen probleem, ben voor mijn werkgever onderweg dus die betaald.
 
Heb hem wel nodig, moet in de binnenstad zijn. Waarom moet je naar een dealer? Heb begrepen dat je ze ook bij een tankstation kan halen.
Prijs is geen probleem, ben voor mijn werkgever onderweg dus die betaald.
Je moet niet naar een dealer maar ik heb dat wel gedaan. Wist zo snel ook niet waar ik hem anders kon halen.

Ik heb hem gewoon bij milieusticker.shop besteld voor 12,50. Geen gedoe. Voor die eenmalige uitgave ga ik niet moeilijk doen over een paar biertjes extra. En je krijgt fatsoenlijk geprint kenteken erop, als je hem in Duitsland zelf haalt willen ze het er nog wel eens zelf met stift op schrijven.
Mijn kenteken hebben ze via een labelwriter uitgeprint en erop geplakt.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
240 watt ledbar geïnstalleerd. Lekker veel licht op de boerenweggetjes hier in Friesland.

jZJgymr.jpg

mArMRrf.jpg
vVIMXkl.jpg
 
VW  Golf 7 GTD  2.0 TDI, 237pk, 480nm straightpipe 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!