Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

@VWAlexander ik heb het kastje al in 2014 laten inbouwen. Ik heb even een foto van de rekening gemaakt, hopelijk blijven de marters dan weg bij je Polo!IMG_3092.JPG
Is dat shock en geluid in één? Weet je toevallig nog het merk van dat kastje?
Stond op het punt een geluid en shock module los kopen, maar als het beide in 1 kan is dat natuurlijk mooi meegenomen.
 
Is dat shock en geluid in één? Weet je toevallig nog het merk van dat kastje?
Stond op het punt een geluid en shock module los kopen, maar als het beide in 1 kan is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Ja dit is shock en geluid ineen! Ik weet niet of er een merk op staat. Als ik morgen tijd heb zal ik even onder de motorkap kijken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Ik heb een paar maanden geleden deze zelf geïnstalleerd. Is geluid + shock met 4 plaatjes. Ben er wel tevreden over.
Eerst altijd pootafdrukken op de plastic van de motor en schade aan de auto die naast de Polo gemarkeerd stond. Na de installatie niks meer van gemerkt.
https://www.bol.com/nl/p/marterverjager-car-shock-2/9200000061853163/
Als jullie willen zet ik morgen een foto van het apparaatje + hoe het bij mij geïnstalleerd is hier. Makkelijk zelf te doen.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
VW  Polo 6R  1.4 86pk 
Dit :mrgreen::

0fvo7qplyv2bt.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Voor de oplettende kijker; onderste sierstuk ziet er een beetje gek uit, want er mist een R-line logo. Dat logootje is er zeg maar tussenuit, vandaar de gaatjes. Maar een blanco sierstuk is al onderweg. Geen paniekStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!