Pigeon
Beheerder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hier nog een potje van liggen, ongeopend. Is 45,- nieuw met verzendkosten, mag bij mij weg voor 27,50 inclusief verzending mocht iemand interesse hebbenCarPro CQuartz DLUX is speciaal ontwikkeld voor het behandelen van kunststof en rubberen onderdelen op een auto. Dat werkt prima!
Vandaag weer even langs de garage. Toen ik sproeide bleek ik ineens 3 'sproeikopjes' te hebben i.p.v. 2. Blijkt er een scheurtje in het slangetje te zitten op de hoek van de motorkap. Helaas niet even een klusje wat ze 1, 2, 3, kunnen fiksen.
Helaas niet gelukt met krinpkousje. Zit nu een net slangetje op en dat werkt weer.Is opzich zelf ook wel te doen met krimpkous er omheen.
Ja maar dat was een eitjeMoest je de tok tok ook nog kalibreren met een dongle?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.