wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Mijne is metaal. Je hoeft het logo niet te kiezen om metaal te krijgen. Het productnummer wat @_Maarten_ aan gaf: 5G0 959 893 Q (ZZZ)
Is het metalen onderdeel zonder een logo.
Dealer morgen even een mailtje sturen dan, als ik dat onderdeelnummer (inclusief de ZZZ) in google gooi krijg ik Golf 7 GTI haha
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
Dealer morgen even een mailtje sturen dan, als ik dat onderdeelnummer (inclusief de ZZZ) in google gooi krijg ik Golf 7 GTI haha
Ik heb even de mailwisseling van de onderdelendienst van Vallei Autogroep erbij gepakt, het onderdeelnummer klopt gewoon. Idd even een mailtje sturen met het juiste onderdeel, en dan even een plaatje ter illustratie erbij doen. Kan alleen maar helpen!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Op mijn Polo had ik dat ook gedaan, onderkant sleutel vervangen voor metalen / chrome variant. Bij mijn dealer hadden ze een bak vol met van die dingen, want bij GTI / GTE modellen moest de aflevermonteur de metalen versie zonder logo van de sleutel afhalen en zelf een versie met gti/gte opschrift erop zetten. Dus ik kreeg ze gratis, ze waren eerder blij dat iemand ze wilde hebben :mrgreen:
 
Vanochtend de polo naar de vw dealer gebracht voor de nieuwe voorruit, zie ik opeens een maat van me een id3 naar buiten rijden. Was sinds kort weer terug werkzaam bij de vw en had een werkorder klaar liggen voor het vervangen van een ruit. Geeft toch een fijn gevoel als je weet dat iemand aan je auto werkt die begrijpt dat je auto veel voor je betekend!
 
Ik heb even de mailwisseling van de onderdelendienst van Vallei Autogroep erbij gepakt, het onderdeelnummer klopt gewoon. Idd even een mailtje sturen met het juiste onderdeel, en dan even een plaatje ter illustratie erbij doen. Kan alleen maar helpen!
Idd net 'n mailtje gestuurd, thanks man! Ziet er zeker veel sleeker uit dan de zwarte, gelijk 2 gevraagd voor m'n reservesleutel haha
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
Je kan ze ook uit China kopen voor een paar euro, mocht je geduld hebben en 2-4 weken willen wachten tenminste. (zonder logo)
Tsja, leuk geprobeerd. Die passen niet. Heb ik al geprobeerd. Ben er uiteindelijk met een hamer op gaan slaan. Paste nog niet. Die van de VW zelf passen precies.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Idd net 'n mailtje gestuurd, thanks man! Ziet er zeker veel sleeker uit dan de zwarte, gelijk 2 gevraagd voor m'n reservesleutel haha
Geen probleem! Ik kreeg er 2! Heb er voor mijn gevoel voor 1 betaald. Of ze zijn 15 euro voor 2, dat kan ook!
In ieder geval, ik kan mijn vader blij maken met de reserve die ik nog heb. Hij mag morgen een Golf Variant ophalen.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Totaal niet Polo related, misschien een klein beetje.
Mijn vader is (deels) geïnfecteerd met het VW virus en is erg gecharmeerd van de TSI motoren. Zijn geliefde Saab 95 uit 1999 gaat binnenkort toch echt de geest geven. Hij is dus op zoek naar een ruime, betrouwbare auto. Ruim moet ook wel met zijn 2 meter 3.

Dus vandaag, de dag die ik wist die nooit zou komen- was eindelijk hier!
Vandaag heb ik samen met mijn vader een proefrit gemaakt in een Volkswagen Golf 7 Variant, 1.0 TSI Comfortline met een heerlijke DSG! Hieronder volgen uiteraard wat foto's.
Zelfs ik ben om: mijn volgende VW wordt een DSG!

Hij is nog niet helemaal om.. hij zag nog een mooie Zweedse schone staan bij het autobedrijf waar hij al sinds jaar en dag komt.. dus wordt vervolgd! :cool:
En inderdaad, het vervolg is hier! Zojuist de keuze gemaakt: Hij is van ons! Morgen gaan we hem halen ;)
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Geen probleem! Ik kreeg er 2! Heb er voor mijn gevoel voor 1 betaald. Of ze zijn 15 euro voor 2, dat kan ook!
In ieder geval, ik kan mijn vader blij maken met de reserve die ik nog heb. Hij mag morgen een Golf Variant ophalen.
Ik heb er om 2 gevraagd, kost idd 15 euro en nog wat! Vanaf maandagochtend zal het klaar liggen :)
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Onderhand is de resonantie bij de uitlaat opgelost.
Het bleek een hitteschild van een sensor te zijn die tegen de uitlaat aan kwam. Of eigenlijk andersom!
Hoe dan ook, dat gefixt waar ik wel blij mee ben. Iedere keer bij 1100 toeren een aanwezig geluid is snel vervelend.

Verder met de plaatselijke tuning garage een aantal powerflex rubbers besteld die ze er onder gaan monteren.
Ben benieuwd hoe het zal gaan bevallen.
 
Vandaag heb ik eindelijk (ik moest nog op Torx schroevendraaier set wachten) mijn sleutel een upgrade gegeven! Zie hier!
Bedankt @_Maarten_ voor je info! Als een kind zo blij :cool:;)

Nee is geen plastic, tenminste die met 't logo niet.
Ik weet niet of die van @Thomaskol ook metaal zijn.

Dit is het onderdeelnummer die Thomas laat zien.
5G0 959 893 Q (ZZZ)

De overige zijn:

5G0 959 893 T FOD (voor nieuwe R logo moet 't de T zijn)
5G0 959 893 B FOD (voor oude R logo moet 't de B zijn)
5G0 959 893 D FOD (GTI tekst)
Eigenlijk zou het gewoon te mooi zijn als deze informatie word toegevoegd aan de how to gedeelte van het volgende bericht:
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Eigenlijk zou het gewoon te mooi zijn als deze informatie word toegevoegd aan de how to gedeelte van het volgende bericht:
Zal ik dat maar eens even voor je doen?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Vandaag eindelijk het uitlijn probleem aangepakt. Het lag niet aan mijn banden of velgen, maar aan de stuur hoek sensor.
Als je die niet kalibreert na een uitlijning, heeft het hele uitlijnen geen zin.
Ook de sporing was niet goed…
Ik ben bij ABC in Ede geweest, mijn pa zei dat ik daar vanaf begin of aan al heen had moeten gaan. “Had ik dat nou maar gedaan” zei ik…

Zie hier het resultaat!CE1E41A9-ECCF-46F7-A620-DEEAAEEDDC68.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!