wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

De deurpanelen met 3 verschillende soorten geluiddempende isolatie beplakt. (Silent Coat)
Voor iedereen die anti gekraak, gepiep of dergelijke geluidjes is, is dit een must.

Overigens helpt het de cabine koeler te blijven en werkt het tegen weg/bandgeluid.
Zodat je een betere akoestiek in de auto hebt.

Tot nu toe bij al mijn auto's gedaan en altijd plezier van gehad. Een aanrader voor de DIY'er.
Is het niet beter om het op de deur zelf te plakken?
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
De deurpanelen met 3 verschillende soorten geluiddempende isolatie beplakt. (Silent Coat)
Voor iedereen die anti gekraak, gepiep of dergelijke geluidjes is, is dit een must.

Overigens helpt het de cabine koeler te blijven en werkt het tegen weg/bandgeluid.
Zodat je een betere akoestiek in de auto hebt.

Tot nu toe bij al mijn auto's gedaan en altijd plezier van gehad. Een aanrader voor de DIY'er.
Een set is voor 4 deuren?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Is het niet beter om het op de deur zelf te plakken?
Zekers! Ik plak het op meerdere plekken, dus op de interieur panelen, middelste metalen plaat op de deur zelf en binnenkant deuren. (tussen buitenste plaat en middelste plaat) Altijd even opletten of het niet de ramen blokkeert, maar dat gaat altijd wel goed.

Het plakken van de deuren zelf zal ik doen zodra het weer droog is buiten. (geen garage helaas) :)
 
Het licht probleem wat ik ervaarde is opgelost!
Na het coderen van achterlichten aan bij dagrijverlichting, kreeg de Polo een kleine error; de Polo vond dat de stadslichten (binnenkant van koplamp) er ook bij aan moesten. Ook de mistlampen stonden aan zonder dat het moest bij dimlicht.
@uranograu heeft dit voor mij gefixt. We moesten de optie uit de codering halen en handmatig aanzetten. Met succes! Ook heb ik nu allebei de lampjes aan beide kanten van de mist lamp unit goed verlicht als zijnde dagrijverlichting. Ook de bocht verlichting doet weer netjes mee als de koplampen ‘s avonds op dimlicht staan.

Wat betreft mijn wens m.b.t. spiegelverwarming tegelijk aan met indrukken achterruit verwarming is nog niet in vervulling gegaan. Wel zou nu allebei de verwarmingselementen aan moeten gaan bij bevriezing. Ik ben benieuwd!

Bedankt voor de service @uranograu, ik ben blij dat het is gelukt! Scheelt mij een hoop geklier en veel geld!
 

Bijlagen

  • 0788D508-6D58-4C62-9609-14896FFADDF3.jpeg
    0788D508-6D58-4C62-9609-14896FFADDF3.jpeg
    730.6 KB · Weergaven: 19
  • F8EF940E-B44B-443F-888D-592E78672E3E.jpeg
    F8EF940E-B44B-443F-888D-592E78672E3E.jpeg
    497.3 KB · Weergaven: 19
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Het licht probleem wat ik ervaarde is opgelost!
Na het coderen van achterlichten aan bij dagrijverlichting, kreeg de Polo een kleine error; de Polo vond dat de stadslichten (binnenkant van koplamp) er ook bij aan moesten. Ook de mistlampen stonden aan zonder dat het moest bij dimlicht.
@uranograu heeft dit voor mij gefixt. We moesten de optie uit de codering halen en handmatig aanzetten. Met succes! Ook heb ik nu allebei de lampjes aan beide kanten van de mist lamp unit goed verlicht als zijnde dagrijverlichting. Ook de bocht verlichting doet weer netjes mee als de koplampen ‘s avonds op dimlicht staan.

Wat betreft mijn wens m.b.t. spiegelverwarming tegelijk aan met indrukken achterruit verwarming is nog niet in vervulling gegaan. Wel zou nu allebei de verwarmingselementen aan moeten gaan bij bevriezing. Ik ben benieuwd!

Bedankt voor de service @uranograu, ik ben blij dat het is gelukt! Scheelt mij een hoop geklier en veel geld!
Daar irriteer ik me ook echt dood aan. Soms of nouja elke ochtend wil ik gewoon mijn drl aan hebben om zichtbaar te zijn, maar ik word automatisch verplicht om daar vanaf te schakelen, omdat me achterlichten dan uitstaan.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Daar irriteer ik me ook echt dood aan. Soms of nouja elke ochtend wil ik gewoon mijn drl aan hebben om zichtbaar te zijn, maar ik word automatisch verplicht om daar vanaf te schakelen, omdat me achterlichten dan uitstaan.
Ik zou zeggen; contact @#uranograu en zie wat hij voor je kan doen!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: H11
Daar irriteer ik me ook echt dood aan. Soms of nouja elke ochtend wil ik gewoon mijn drl aan hebben om zichtbaar te zijn, maar ik word automatisch verplicht om daar vanaf te schakelen, omdat me achterlichten dan uitstaan.
Ik krijg ook veel te vaak de melding dat ik de verlichting moet inschakelen, zelfs midden op de dag in de volle zon. (soms ook onder een paar boompjes)
Ik druk dan op het stuur op de "OK" knop en de melding verdwijnt voor een hele tijd.
 
Ik krijg ook veel te vaak de melding dat ik de verlichting moet inschakelen, zelfs midden op de dag in de volle zon. (soms ook onder een paar boompjes)
Ik druk dan op het stuur op de "OK" knop en de melding verdwijnt voor een hele tijd.
Zo'n melding lijkt me echt vet irritant! Kan je dat er niet uit coderen?
Ik vind het nu fijn dat mistlampen voor en achterlichten aan gaan op de 0 en auto stand. Puur gedaan voor de wat donkere plekken of als er mist op treedt. Als het echt dichte mist is zet ik dimlicht aan. Maar je hebt een volk dat helemaal geen licht aan heeft of vertrouwd op de auto stand.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Auto stand zit er standaard op, maar dan krijg je heel vaak aan-uit verlichting, vooral onder autowegviaducten, heel vaak gezien bij andere auto's en is dan net of ze remmen en dat wil ik dus niet.
Exact. Nooit echt bij stil gestaan, maar dat heb ik nu dus niet. Ik snap dat het verwarrend over kan komen inderdaad. Als dat in een tunnel zou gebeuren, schieten mijn koplampen uiteraard aan en mijn mistlampen gaan dan uit. Aan de achterzijde komt alleen de kentekenverlichting erbij.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Bij de meeste auto's na 1997 is er een derde remlicht die aangaat bij remmen (vanaf modellen vanaf 3e kwartaal 2001 verplicht).
Remlichten zijn feller dan de normale verlichting.
Het verschil is m.i. heel duidelijk te zien.


Edit: verplichting niet bij alle type voertuigen ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!