wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

De winterbandjes er weer onder gezet. Zo veel comfortabeler dan m’n zomer set richels, hobbels bobbels komen veel minder door in de auto. En stiller. Misschien toch een die conti premium contact 2 poep banden vervangen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Zojuist ontvangen uit China. Bedoeling is dit setje in te bouwen in mijn Polo. Het wachten is nog op een bracket. Bij een VW parts shop in Tsjechië kon ik deze bracket bestellen die Inbay Systems aanraad aan te schaffen. Voorzien van een 5A zekering.

En ja, dit is een Chinese versie. Niet Inbay. Die is een stuk duurder. Eerst zien of het voor mij werkt. En ja via 12V en kabel gaat laden sneller. Ik ga het liefst voor cleane look in de auto.

IMG_3125.pngIMG_3127.png
 
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
dit is voor als je zelf een setje bi-xenon koplampen koopt en die in een auto wilt zetten waar H7/H4 in zit.
Er komt dan een setje adapters tussen de stekker van de oude H4 lamp (10 pins) naar de xenon (of LED) koplamp (14 pins).
Maar dan schiet de BCM in de stress (en in een 6C ook de teller en de radio met allerlei uitroeptekens) dus moet het nog even gecodeerd worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jubblegum
Vandaag komen de nieuwe onderdelen binnen voor de onderdrukinstallatie en de lambdasensor. Vanavond eerstgenoemde onderdelen zelf even erop zetten. Lambda maar even uitbesteden voor de zekerheid. De Polo wordt weer verwend dus ;)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jubblegum
@guus6r Weet ik, alleen kijk ik niet zo uit om de helemaal dolgedraaide afschermkap van onderen weer vast te draaien en aangezien ik naar mijn ouders moet rijden om de ruimte te hebben om het te vervangen ben ik een beetje aan t twijfelen. Bij de 1.8T's zit die sensor niet zo lekker benaderbaar upstream. Als ie ook niet meteen los komt, moet ie heet gestookt worden en dat is mij persoonlijk al te veel gedoe Stick Out Tongue
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jubblegum
@guus6r Weet ik, alleen kijk ik niet zo uit om de helemaal dolgedraaide afschermkap van onderen weer vast te draaien en aangezien ik naar mijn ouders moet rijden om de ruimte te hebben om het te vervangen ben ik een beetje aan t twijfelen. Bij de 1.8T's zit die sensor niet zo lekker benaderbaar upstream. Als ie ook niet meteen los komt, moet ie heet gestookt worden en dat is mij persoonlijk al te veel gedoe Stick Out Tongue

Haha, okee herkenbaar. Lekker laten uitwisselen dan!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Knoop door gehakt, ding gaat omlaag.
Helemaal klaar mee na elke auto verlaagd te hebben. Foto op dit forum deed het hem..

alleen twijfel tussen sports of pro omdat ik nog wel eens de kofferbak vol heb.

edit: is sportsline geworden, lekker laag.
Mag ook wel op een GTI! €140,- bij de buurlanden, monteren kunnen we zelf wel.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
Waarderingen: dov, Jubblegum en capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!