wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Pablo eens flink verwend. Arm ding stond met spinnenwebben binnen en buiten de auto te verstoffen in de garage, oops.

Grote wasbeurt binnen buiten, de glascoating onderhoud gegeven en de ramen opnieuw in de coat :--)

Nu doet die weer pijn aan je ogen van de glans, love it
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Stond heul bijna leeg, met pijn in mijn hart een paar liter 95 getankt omdat er verder niets in de buurt was. Troep. Beter opletten op m'n benzinemeter.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Afgelopen weekend weer het bakkie gewassen voor een gekke meeting in De Meern.
Lamborghini, RS6, C63s AMG, Golf R500, talloze Polo's, etc. etc.
Aantal grotere namen waren aanwezig.
Op het eind helaas een aantal agenten die het evenement stopte, maar was echt voor herhaling vatbaar.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Stond heul bijna leeg, met pijn in mijn hart een paar liter 95 getankt omdat er verder niets in de buurt was. Troep. Beter opletten op m'n benzinemeter.

Daar gaat ie echt niet meteen stuk van Stick Out Tongue

Zelf stuurhuis vervangen, deze was lek. Meteen een huis van een 6C erop gezet met 6C stuurkolom, dan ben ik van dat hydraulische gedoe af Stick Out Tongue Dat gejank elke keer als je stuurt...
En 2 nieuwe schijven en blokken op de vooras. Kan die er weer ff tegenaan.
 
Auto wilde niet starten en met succes het contactslot kunnen repareren. Sleutel wilde niet verder draaien om de auto te kunnen starten. Voor mensen die ook het zelfde probleem ooit ervaren zouden deze filmpje eens moeten kijken:

 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: Fz-errie en Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!