wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

@M4YN3 hoop dat je de juiste usb poort hebt! Mocht je in de buurt van Den Haag wonen heb ik die sleutels ook voor je. Unit is zo geswapt. Enige moet je wel ff kijken of je dezelfde dag bij Rainesh kan langsgaan. Hij woont ook in Den Haag.
Haha thnx voor het aanbod. Ga er over nadenken mochten ze deze week nog niet binnenkomen. Woon in het oosten van het land dus is wel even een toertochtje voor mij Stick Out Tongue
 
Alsnog... ik red op mijn benzine motortje 1 op 18 als ik mijn best doe.
het moet voor jou echt wel haalbaar zijn zuiniger te rijden lijkt mij?
Ja als ik m'n best zou doen, en netjes op de rechterbaan zou plakken met 98 km/h in z'n 5 en niet hoger dan 2000 toeren kom, misschien wel ja. Ik probeer m'n motor gezond te houden door af en toe lekker het gas in te trappen en niet teveel op de koppel te rijden, en 100 rijden is ook niet m'n favoriete hobby. Op deze manier zit ik rond de 1 op 18 / 1 op 20.
 
Polo  6c  Verkocht 
Correct! Meer power, zuiniger, comfortabeler rijgedrag
Als ik me niet vergis verbruikt een automaat meer dan een handbak alhoewel terwijl ik nu dit typ en er over nadenk niet zeker weet of dat nog opgaat aangezien mijn automaat 7 versnellingen heeft en een handbak max 6. Maar daarnaast heeft mijn auto wel een hoger basis gewicht door alle opties die erop zitten (o.a. panoramadak)
Zonder dat allemaal zou het verbruik nog lager liggen :)
Maar rij jij ook echt super zuinig? Zoals ik hierboven beschreef rij ik gewoon lekker door en maak ik liever toeren dan dan op koppel te rijden, en zodoende rij ik 1 op 18 / 1 op 20. Beter als dat heb ik nog nooit zien staan op m'n schermpje. En tijdens regenereren zie ik het helemaal omlaag plunderen. lol ik zie een verbruik van 1 op 33 echt gewoon NIET gebeuren. Misschien als ik hem laat chippen.
 
Polo  6c  Verkocht 
Nog niet. Wil graag een setje 17” velgen eronder. Denk daarentegen dat ik dan helemaal niet meer van de plaats kom
Ik had een set 17 inch replica R32 jetsers onder mijn 9n3 en die was toen inderdaad nog iets trager. Was een 1.4 en met de wintersport reed hij onderaan de berg 120 en bovenaan met een beetje geluk nog 60.
1590486105229.png
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Ik had een set 17 inch replica R32 jetsers onder mijn 9n3 en die was toen inderdaad nog iets trager. Was een 1.4 en met de wintersport reed hij onderaan de berg 120 en bovenaan met een beetje geluk nog 60.
1590486105229.png
Dat ziet er wel heel dik uit hoor! Ik geloof trouwens dat het qua koppel niet absurd veel verschil gaat maken, de eerste versnelling is dusdanig kort en als ik 120 rijd dan maakt ie ongeveer 4000 toeren. We zullen zien, veel langzamer dan dat 'ie nu is is niet echt mogelijk :tearsofjoy:
 
  • Leuk
Waarderingen: Roan
Dat ziet er wel heel dik uit hoor! Ik geloof trouwens dat het qua koppel niet absurd veel verschil gaat maken, de eerste versnelling is dusdanig kort en als ik 120 rijd dan maakt ie ongeveer 4000 toeren. We zullen zien, veel langzamer dan dat 'ie nu is is niet echt mogelijk :tearsofjoy:

Let maar op, je gaat het echt merken. Van standaard 14- of 15 inch naar 17 inch is gewoon 5- tot 7,5 cm erbij, daarbij komt nog het gewicht.
 
Laatst bewerkt:
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: Peet_B
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!