wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag mijn MIB2 unit helemaal opnieuw laten updaten door @Rainesh en vervolgens carplay, mirrorlink en android auto erop gekregen met Usb media support. Kreeg mn usb niet aan de praat, vandaag is eindelijk mn probleem opgelost.

Thanks @Rainesh voor alle moeite afgelopen weken!
Nice! Ik ben dit ook nog van plan ;) heb jij ook een nieuwe unit gehaald voor je in je dashboard kastje?
 
  • Leuk
Waarderingen: SURRONLY
Volgens mij vervuilen je benzinefilters eerder wanneer je vaak doorrijdt tot het minimum.
Ik doe het al zolang ik mijn auto heb. Geen last mee. Wel op tijd de filters vervangen natuurlijk.

Gisteren samen met @joosspekloos mijn Comfort module gewisseld en sleutels ingeleerd zodat Pino (ja, da's de bijnaam van m'n Polo) eindelijk eens in de 21e eeuw terecht kwam. Nu heb ik ook eindelijk een afstandsbedieningStick Out Tongue.
IMG_0485.JPGIMG_20200520_202042.jpg
Wow, jaloers op de AB (ze hebben mij altijd verteld dat origineel niet achteraf kon worden ingebouwd) en op je houding. Als ik dat doe lig ik de komende maanden plat vrees ik.

Passagierskant de deurpaneel gewrapt met leer. Verdient geen schoonheidsprijsje voor de afwerking maar zal de verbetering wel merken aan de comfort wnnr ik mijn arm heel lang moet rusten tijdens lange ritten. Op gegeven moment gaat het stof irriteren bij mijn elleboog. Wie herkent dit nog meer? En het20200521_170915.jpg20200521_182809.jpg20200521_183102.jpg gaat mooi samen met de rest van de interieur mods. Morgen de bestuurderkant afmaken en miss ook de stuur dichtnaaien. :mrgreen:
Ik ben te lang om mijn arm op de armsteun van de deur te leggen. Mijn arm rust altijd op de bovenkant van de deur. Nou ja, waar het raam begint. Mijn stof laat trouwens een beetje los waar jij nu leer hebt.
Ik ben heel benieuwd naar jouw stuur als het klaar is.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Nice! Ik ben dit ook nog van plan ;) heb jij ook een nieuwe unit gehaald voor je in je dashboard kastje?
@TolgaE hoop dat je em snel kan doen!

@M4YN3 yes een nieuwe unit erin geplaatst van Technisat. De 3Q0035846A , MIB 2. Daarnaast had ik een usb poort die alleen mirrorlink en android auto supportte (6c0035726c). Dat heb ik vervangen voor een 6c0035249b die carplay ondersteund. Sommige polo 6c’s vanaf 2015 heeft deze usb poort al. Maar helaas bij mij moest ie eruit.
 
Volkswagen  6C  1.4 TDI GP 
Laat maar zie dat de jouwe gechipt is
Correct! Meer power, zuiniger, comfortabeler rijgedrag
Als ik me niet vergis verbruikt een automaat meer dan een handbak alhoewel terwijl ik nu dit typ en er over nadenk niet zeker weet of dat nog opgaat aangezien mijn automaat 7 versnellingen heeft en een handbak max 6. Maar daarnaast heeft mijn auto wel een hoger basis gewicht door alle opties die erop zitten (o.a. panoramadak)
Zonder dat allemaal zou het verbruik nog lager liggen :)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 107pk / 275Nm 
@TolgaE hoop dat je em snel kan doen!

@M4YN3 yes een nieuwe unit erin geplaatst van Technisat. De 3Q0035846A , MIB 2. Daarnaast had ik een usb poort die alleen mirrorlink en android auto supportte (6c0035726c). Dat heb ik vervangen voor een 6c0035249b die carplay ondersteund. Sommige polo 6c’s vanaf 2015 heeft deze usb poort al. Maar helaas bij mij moest ie eruit.
Nice die unit heb ik ook gekocht! Wachten is nog op de radio sleuteltjes die nog in china liggen. Voor de usb poort waarschuwde Rainesh mij ook voor, zal het binnenkort eens checke maar ik ben bang dat ik 'm vernachel lol
 
Nice die unit heb ik ook gekocht! Wachten is nog op de radio sleuteltjes die nog in china liggen. Voor de usb poort waarschuwde Rainesh mij ook voor, zal het binnenkort eens checke maar ik ben bang dat ik 'm vernachel lol
@M4YN3 hoop dat je de juiste usb poort hebt! Mocht je in de buurt van Den Haag wonen heb ik die sleutels ook voor je. Unit is zo geswapt. Enige moet je wel ff kijken of je dezelfde dag bij Rainesh kan langsgaan. Hij woont ook in Den Haag.
 
Volkswagen  6C  1.4 TDI GP 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!